Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko valmis Sauli Niinistön johdolla toiseen kuuden vuoden kuuliaisuuden kauteen?

Vierailija
30.05.2017 |

Niin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuliainen kenelle

Vierailija
2/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuliainen kenelle

No Salelle, tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Sauli on liian vanha toiselle kaudelle. Presidentin toimeen pitäisi olla yläikärajana yleinen eläkeikä, eli ei lähteä kaudelle, jos eläkeikä on tulossa vastaan.

Vierailija
4/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut itsessäni enkä muissa suomalaisissa mitään sellaista kuuliaisuutta, joka jotenkin liittyisi presidentti Niinistöön.

Vierailija
5/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole ollut valmis tähän ensimmäiseenkään. Ei ole mun pressani. Eikä 'kova porvari' varmaan haluaisikaan olla mun pressa, eipä silti. ;-))

Vierailija
6/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen!

Vierailija
7/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa tykkää pysyvyydestä ja valitsee presidentin aina niin pitkäksi aikaa kuin pystyy. Mun puolestani voitaisiin säätää vaihteeksi vaikka joku poikkeuslaki, että säästettäisiin vaaleihin menevät rahat.

Vierailija
8/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansa tykkää pysyvyydestä ja valitsee presidentin aina niin pitkäksi aikaa kuin pystyy. Mun puolestani voitaisiin säätää vaihteeksi vaikka joku poikkeuslaki, että säästettäisiin vaaleihin menevät rahat.

Jos kaikki olisi mennyt Paavo Väyrysen Suuren Suunnitelman mukaisesti, hänellä alkaisi ensi vuonna kuudes kausi presidenttinä. Valitsijamiesvaalissa hän saisi 303 ääntä 300:sta ja olisi hiukan nyreissään, kun ei tullut enää 304 niin kuin viimeksi. Joukossa on petturi!

Vierailija
9/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, jos Sauli valitaan pressaksi eka kierroksella. Siinä säästyy iso summa valtion varoja muuhun. Toisen  kierroksen järjestäminen maksaa valtiolla 7 miljoonaa euroa.

Kannattaa panostaa ekaan kierrokseen ja unohtaa toiset ehdokkaat puolueista riippumatta ja Sauli on ollut hyvä presidentti ja saa jatkaa.

Vierailija
10/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin presidnettiä edes tarvitaan?

Vierailija
11/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Todella ylimielinen veto nostattaa kansanliikettä tuekseen.

Vierailija
12/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaikki olisi mennyt Paavo Väyrysen Suuren Suunnitelman mukaisesti, hänellä alkaisi ensi vuonna kuudes kausi presidenttinä. Valitsijamiesvaalissa hän saisi 303 ääntä 300:sta ja olisi hiukan nyreissään, kun ei tullut enää 304 niin kuin viimeksi. Joukossa on petturi!

Vuokon hiljainen protesti :D

Vierailija
13/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei? Paras se on pressoista mitä mun elinikänä on ollut tähän asti.

Vierailija
14/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Todella ylimielinen veto nostattaa kansanliikettä tuekseen.

Mutta ans olla jos ystävämme "tämä on todella tärkeä asia ja olen iloinen että se tuli esille ja toivon että keskustelemme siitä"-Haaviston takana kohoaisi taiteilijain ja muiden sivistyneempien ja parempien ihmisten kansanliike, niin sepä ei olis  ylimielistä laisinkaan, eikö totta. 

Vierailija
15/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, Sauli on hoitanut pestinsä hienosti ja aivan ylivoimainen ehdokas.

Vierailija
16/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuliainen kenelle

No Salelle, tietysti!

Sulla on nyt jonkun toisen maan perustuslaki kädessä. Ei  Suomessa tuollaista vaadita. Mene takas sinne rajan taakse itään.

Vierailija
17/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivisto riisui aikanaan presidentiltä lähes kaikki oikeudet joten on aivan sama kuka pressana on. Pressan tehtävä on nykyään vilkuttaa ihmisille, pitää uuden vuode puhe ja kätellä ihmisiä.

Vierailija
18/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks koskaan ei Suomessa sellaista persidenttiä jolla normaali perhe, vaimo ja nuoria lapsia.

Aina noita vanhoja papparaisia. Jennin puolesta toivon että ei Sale jatkais niin hänkin sais viettää ikäistensä ihmisten elämää.

Vierailija
19/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sale on ollut aika huomaamaton presidentti. Mitä hän on kaudellaan tehnyt?

Vierailija
20/20 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrysen kopiokone jauhaa  jo kannatusyhdistysääniä oman puolueen kannattajakorteista.