Oletko valmis Sauli Niinistön johdolla toiseen kuuden vuoden kuuliaisuuden kauteen?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Kuuliainen kenelle
No Salelle, tietysti!
Minun mielestä Sauli on liian vanha toiselle kaudelle. Presidentin toimeen pitäisi olla yläikärajana yleinen eläkeikä, eli ei lähteä kaudelle, jos eläkeikä on tulossa vastaan.
En ole havainnut itsessäni enkä muissa suomalaisissa mitään sellaista kuuliaisuutta, joka jotenkin liittyisi presidentti Niinistöön.
No en ole ollut valmis tähän ensimmäiseenkään. Ei ole mun pressani. Eikä 'kova porvari' varmaan haluaisikaan olla mun pressa, eipä silti. ;-))
Suomen kansa tykkää pysyvyydestä ja valitsee presidentin aina niin pitkäksi aikaa kuin pystyy. Mun puolestani voitaisiin säätää vaihteeksi vaikka joku poikkeuslaki, että säästettäisiin vaaleihin menevät rahat.
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansa tykkää pysyvyydestä ja valitsee presidentin aina niin pitkäksi aikaa kuin pystyy. Mun puolestani voitaisiin säätää vaihteeksi vaikka joku poikkeuslaki, että säästettäisiin vaaleihin menevät rahat.
Jos kaikki olisi mennyt Paavo Väyrysen Suuren Suunnitelman mukaisesti, hänellä alkaisi ensi vuonna kuudes kausi presidenttinä. Valitsijamiesvaalissa hän saisi 303 ääntä 300:sta ja olisi hiukan nyreissään, kun ei tullut enää 304 niin kuin viimeksi. Joukossa on petturi!
Parasta olisi, jos Sauli valitaan pressaksi eka kierroksella. Siinä säästyy iso summa valtion varoja muuhun. Toisen kierroksen järjestäminen maksaa valtiolla 7 miljoonaa euroa.
Kannattaa panostaa ekaan kierrokseen ja unohtaa toiset ehdokkaat puolueista riippumatta ja Sauli on ollut hyvä presidentti ja saa jatkaa.
Mihin presidnettiä edes tarvitaan?
En. Todella ylimielinen veto nostattaa kansanliikettä tuekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki olisi mennyt Paavo Väyrysen Suuren Suunnitelman mukaisesti, hänellä alkaisi ensi vuonna kuudes kausi presidenttinä. Valitsijamiesvaalissa hän saisi 303 ääntä 300:sta ja olisi hiukan nyreissään, kun ei tullut enää 304 niin kuin viimeksi. Joukossa on petturi!
Vuokon hiljainen protesti :D
Miksei? Paras se on pressoista mitä mun elinikänä on ollut tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
En. Todella ylimielinen veto nostattaa kansanliikettä tuekseen.
Mutta ans olla jos ystävämme "tämä on todella tärkeä asia ja olen iloinen että se tuli esille ja toivon että keskustelemme siitä"-Haaviston takana kohoaisi taiteilijain ja muiden sivistyneempien ja parempien ihmisten kansanliike, niin sepä ei olis ylimielistä laisinkaan, eikö totta.
Ilman muuta, Sauli on hoitanut pestinsä hienosti ja aivan ylivoimainen ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuliainen kenelle
No Salelle, tietysti!
Sulla on nyt jonkun toisen maan perustuslaki kädessä. Ei Suomessa tuollaista vaadita. Mene takas sinne rajan taakse itään.
Koivisto riisui aikanaan presidentiltä lähes kaikki oikeudet joten on aivan sama kuka pressana on. Pressan tehtävä on nykyään vilkuttaa ihmisille, pitää uuden vuode puhe ja kätellä ihmisiä.
Miks koskaan ei Suomessa sellaista persidenttiä jolla normaali perhe, vaimo ja nuoria lapsia.
Aina noita vanhoja papparaisia. Jennin puolesta toivon että ei Sale jatkais niin hänkin sais viettää ikäistensä ihmisten elämää.
Sale on ollut aika huomaamaton presidentti. Mitä hän on kaudellaan tehnyt?
Väyrysen kopiokone jauhaa jo kannatusyhdistysääniä oman puolueen kannattajakorteista.
Kuuliainen kenelle