Yhtykää, siskot!

Koska MINÄ HALUAN pukeutua mukavasti, ja kesällä tulee hiki, ja useimmat uikkarit on tosi kivan ja sporttisen näköisiä, niin ajattelin, että alan pukeutumaan jatkossa joka paikkaan uimapukuun. :) Käy hyvin korkkareiden ja tennareiden kanssa. Ja ennen kaikkea on mukava päällä.

Jos joku alkaa siitä valittamaan, hän on vain muotitiedoton, kateellinen läski.

Laihduttais vaan valittajatkin itsensä siihen kuntoon, että kehtaisi pukeutua sporttisesti uikkariin! Tulkaa mukaan tähän edelläkävijöiden pukeutumistrendiin.

Ps. Ei tarvitse harrastaa uintia tai edes osata uida :)

• ylös 8
  • alas 5

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sori, nyt oot kyllä pahasti jäljessä. Kuka sä luulet oikein olevasi?
Aika kauan sitten tuli jo uikkarimuoti.

Aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Sori, nyt oot kyllä pahasti jäljessä. Kuka sä luulet oikein olevasi?
Aika kauan sitten tuli jo uikkarimuoti.

Aa sori. Meillä ei täällä peräkylän katukuvassa oo vielä näkynyt uikkareita. Mutta hyvä, että teillä siellä suuressa maailmassa jo niin on! Espoossa siis työskentelen ja meidän työpaikkaruokalassa olin ainaki eka ja ainoa, kellä oli uikkarit.

Vierailija

Eeh, minkä ikäinen olet?
Mulla oli uikkarit ja farkkushortsit jo 8-vuotiaana joka paikassa päällä, silloin joskus kaheksankytluvulla.

Aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Minulla on liian pieni muna ja korkkaritkaan eivät oikein miehelle sovi.

Tennaritkin käy tosi hyvin.

Aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Eeh, minkä ikäinen olet?
Mulla oli uikkarit ja farkkushortsit jo 8-vuotiaana joka paikassa päällä, silloin joskus kaheksankytluvulla.

Oon 30 v. Tässä mun trendissä onkin pointtina se, että kuljetaan julkisilla paikoilla pelkissä uikkareissa, eli niiden päälle ei pueta shortseja eikä muutakaan :)

Aloittaja

Vierailija kirjoitti:
Edelläkävijä? 😂

Joo, kuten jo tolle yhdelle toiselle kommentoin, niin ei meillä ole täällä päin KENELLÄKÄÄN ollut vielä uikkareita töissä. Että täällä oman työpaikkani hoodeilla olen edelläkävijä :)

Missä päin maailmaa te vaikutatte, joilla on jo niin onnellinen tilanne, että pystyy käymään uikkareissa koulussa, kaupassa, töissä, ravintolassa yms? Olen kade! :) Mutta levitän sporttisuuden ilosanomaa täällä Espoossakin! Pikku hiljaa sivistys tulee tännekin.

Vierailija

Ainahan voi piipahtaa lähikaupassa/kirjastossa/kirkossa kun tulee uinnilta. Että turha tuhadella mun uikkarille kun on vaan niin kätevä lähteä rankan aifouni räpsyttelyn jälkeen hakee 600g suklaaproteiinivanukasta kaupasta. Ja lasten kanssa puistossa; ai jai miten kätevä se uikkari on. Hiekat saa huljutettua lätäkkövedellä ja taipuu asentoihin. Tai no sillon toissa vuonna taivuin kun kerran puistossa käytiin.

Vierailija

Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelläkävijä? 😂

Joo, kuten jo tolle yhdelle toiselle kommentoin, niin ei meillä ole täällä päin KENELLÄKÄÄN ollut vielä uikkareita töissä. Että täällä oman työpaikkani hoodeilla olen edelläkävijä :)

Missä päin maailmaa te vaikutatte, joilla on jo niin onnellinen tilanne, että pystyy käymään uikkareissa koulussa, kaupassa, töissä, ravintolassa yms? Olen kade! :) Mutta levitän sporttisuuden ilosanomaa täällä Espoossakin! Pikku hiljaa sivistys tulee tännekin.

Hiivaa sä levität.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.