Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäsitkö Inhimillisestä tekijästä? Ikäsi?

Vierailija
29.05.2017 |

Itse tykkäsin kovasti. Ja olen 31-vuotias. Ilmeisesti sit "mummo" ikäisekseni, kun ei kiinnosta nuo Temptation islandit eivätkä muut kouhotukset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippui aiheesta,mutta usein juu. Ikää 37v.

Onko se loppu?

Vierailija
2/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, mutta tykkään myös kattoa TISsiä, ei ne sulje toisiaan pois

N20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mä ymmärsin, että olis loppumassa. Jotenkin tykkään sellaisista rauhallisesta keskustelusta. Osaako kukaan suositella jotain muuta "vastaavaa"? Voi olla Netflixistäkin. ap

Vierailija
4/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liian lässyn lässyn. Äidillä 76 v olen nähnyt pätkiä.

n52

Vierailija
5/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin aina kun oli mielenkiintoinen aihe, samoin Punaista lankaa aiemmin :) Ikä 26 v.

Vierailija
6/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, että Noin viikon uutiset lopetettiin. Oli huippu (on radiossa toi juontaja, mutta ei sama asia).

Uutisvuoto meni pilalle, kun Tommy Tabermann lähti (ja muutenkin ohjelmat latistuu ja menettää teränsä, kun niitä tehdään 20 vuotta...)

Vierailija
7/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FST 5 löytyy keskusteluohjelma, ainakin se efter nio.

Vierailija
8/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aiheesta mutta pääosin tykkään. N 25v

Vierailija
9/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ja katsoin sitä koko aikuisikäni (ehkä jo lukiossa, en muista).  Ikää 29 v.  Kaikki laatuohjelmat / ohjelmat, joissa on jotakin sisältöä, lopetetaan.  Ei näin Yle.

Vierailija
10/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin paljon ja harmittaa, että se lopetettiin. Tuleekohan tilalle jokin saman kaltainen keskusteluohjelma, rauhallinen, syvällisesti asioihin pureutuva? Tämän tyyppisiä keskusteluohjelmiahan on It:n lisäksi ollut Maarit Tastulan ohjelmat Punainen lanka, Seitsemäs taivas ja 90-luvulla tullut Yhden illan pysäkki. Viimeksi mainittua katselin jo silloin varhaisteininä, vaikka ohjelman aiheet olivat vakavia.

Vierailija
11/12 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin todella paljon. Olen 26v nainen ja katsonut sitä varmaan kymmenen vuotta ainakin.

Vierailija
12/12 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tykkäsitte Marja Hintikka livestä? Siinähän oli nuoremmille suunnattua keskusteluohjelmaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän