Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten järjestäjät lapsen hoidon lomalla?

Vierailija
29.05.2017 |

jos ei ole varaa palkata hoitajaa tai tuttavia ole auttamassa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalainen pärjää isomman sisaruksen kanssa. Ruoka valmiina jääkaapissa. Ja sääntölista pöydälle..

Vierailija
2/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisaruksista iso apu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa limitetty lomat eli mies on lomalla kesäkuun ja reilun viikon heinäkuussa ja minä olen lomalla heinäkuun ja elokuun alun. Otettiin kesälomarahat rahoina ja miehellä on lisäksi ylityövapaita, jotka voi tarvittaessa käyttää.

Viime kesänä koululainen oli erilaisilla leireillä koko kesäkuun (kolme viikkoa päiväleiriä ja viikko yöleirillä).

Siskoni lapset ovat naapurintytön hoidossa. Tyttö saa 100 euroa/vko ja työkokemusta (kyseessä siis 17-vuotias).

Vierailija
4/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotiäitinä joten ekaluokkalainen, eskariin menevä ja 3v lomailevat koko kesän kanssani :) Tälleen ollaan järjestetty.

Vierailija
5/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan miehen kanssa limitetty lomat eli mies on lomalla kesäkuun ja reilun viikon heinäkuussa ja minä olen lomalla heinäkuun ja elokuun alun. Otettiin kesälomarahat rahoina ja miehellä on lisäksi ylityövapaita, jotka voi tarvittaessa käyttää.

Viime kesänä koululainen oli erilaisilla leireillä koko kesäkuun (kolme viikkoa päiväleiriä ja viikko yöleirillä).

Siskoni lapset ovat naapurintytön hoidossa. Tyttö saa 100 euroa/vko ja työkokemusta (kyseessä siis 17-vuotias).

On muuten aika riistoa tuo 100 euroa/vko palkka, jos tekee sen tavallisen viisipäiväisen viikon 8h päivässä niin tuntipalkka on 2,5e. Kun kyllähän tuon ikäisille jo yleensä maksetaan vähintään se 7e/h...

Vierailija
6/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten aika riistoa tuo 100 euroa/vko palkka, jos tekee sen tavallisen viisipäiväisen viikon 8h päivässä niin tuntipalkka on 2,5e. Kun kyllähän tuon ikäisille jo yleensä maksetaan vähintään se 7e/h...

Todellakin! En kehtaisi maksaa noin vähää edes, vaikka rahasta on itsellänikin tiukkaa...

Vierailija
7/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme itsekin lomalla vuorotellen, ei tule ongelmaa.

Vierailija
8/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja, joten olen itsekin lomalla.

Vierailija
9/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön niin ei hätää

Vierailija
10/10 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettaja, joten olen itsekin lomalla.

Eli hoidon tarvetta ei ole. Hassua, että vastasit kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi