miten järjestäjät lapsen hoidon lomalla?
jos ei ole varaa palkata hoitajaa tai tuttavia ole auttamassa..
Kommentit (10)
Ollaan miehen kanssa limitetty lomat eli mies on lomalla kesäkuun ja reilun viikon heinäkuussa ja minä olen lomalla heinäkuun ja elokuun alun. Otettiin kesälomarahat rahoina ja miehellä on lisäksi ylityövapaita, jotka voi tarvittaessa käyttää.
Viime kesänä koululainen oli erilaisilla leireillä koko kesäkuun (kolme viikkoa päiväleiriä ja viikko yöleirillä).
Siskoni lapset ovat naapurintytön hoidossa. Tyttö saa 100 euroa/vko ja työkokemusta (kyseessä siis 17-vuotias).
Olen kotiäitinä joten ekaluokkalainen, eskariin menevä ja 3v lomailevat koko kesän kanssani :) Tälleen ollaan järjestetty.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa limitetty lomat eli mies on lomalla kesäkuun ja reilun viikon heinäkuussa ja minä olen lomalla heinäkuun ja elokuun alun. Otettiin kesälomarahat rahoina ja miehellä on lisäksi ylityövapaita, jotka voi tarvittaessa käyttää.
Viime kesänä koululainen oli erilaisilla leireillä koko kesäkuun (kolme viikkoa päiväleiriä ja viikko yöleirillä).
Siskoni lapset ovat naapurintytön hoidossa. Tyttö saa 100 euroa/vko ja työkokemusta (kyseessä siis 17-vuotias).
On muuten aika riistoa tuo 100 euroa/vko palkka, jos tekee sen tavallisen viisipäiväisen viikon 8h päivässä niin tuntipalkka on 2,5e. Kun kyllähän tuon ikäisille jo yleensä maksetaan vähintään se 7e/h...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On muuten aika riistoa tuo 100 euroa/vko palkka, jos tekee sen tavallisen viisipäiväisen viikon 8h päivässä niin tuntipalkka on 2,5e. Kun kyllähän tuon ikäisille jo yleensä maksetaan vähintään se 7e/h...
Todellakin! En kehtaisi maksaa noin vähää edes, vaikka rahasta on itsellänikin tiukkaa...
Olemme itsekin lomalla vuorotellen, ei tule ongelmaa.
Olen opettaja, joten olen itsekin lomalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen opettaja, joten olen itsekin lomalla.
Eli hoidon tarvetta ei ole. Hassua, että vastasit kysymykseen.
Ekaluokkalainen pärjää isomman sisaruksen kanssa. Ruoka valmiina jääkaapissa. Ja sääntölista pöydälle..