Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Painoa lähtenyt se 2kg mikä varmaan nesteitä. Milloin voisi olettaa että vyötäröstä ja mahasta lähtee läskiä?

Ikää 40v ja antakaa vinkkejä ruokiin ja laihdutukseen muutenkin. Painan nyt enemmän kuin koskaan ja olen jojoilija. Karppaus ei sopinut itselleni.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

Välillä lähtee kilot ja välillä sentit. Kunhan jatkat etkä anna periksi  parin viikon kuluttua niin tuloksia tulee muutamassa kuukaudessa.

Mikä  karppauksessa ei  sopinut? Sävelsitkö itse liikaa etkä oikeasti noudattanut ohjeita?

Vierailija

Ota ruokavalion kaveriksi liikunta, mielellään punttitreeni tai vastaava niin lähtee ne sentitkin. Liikunta ei laihduta mutta kiinteyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Välillä lähtee kilot ja välillä sentit. Kunhan jatkat etkä anna periksi  parin viikon kuluttua niin tuloksia tulee muutamassa kuukaudessa.

Mikä  karppauksessa ei  sopinut? Sävelsitkö itse liikaa etkä oikeasti noudattanut ohjeita?

Yleisin virhe karppausen aloittajilla on liiallisen proteiin syönti ja rasvaa ei uskalleta syödä.  Toki se ei tietenkään kaikille sovi, kunhan mainitsin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yleisin virhe karppausen aloittajilla on liiallisen proteiin syönti ja rasvaa ei uskalleta syödä.  Toki se ei tietenkään kaikille sovi, kunhan mainitsin.

Ja jotkut taas syövät liikaa molempia (sekä proteiinia että rasvaa) ja saavat sen verran liikaa kaloreita, etteivät laihdu. Koskee erityisesti vanhempia naisia tämä