Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies kiinnostua kohta 10 v vanhemmasta naisesta?

Naiselta miehelle
29.05.2017 |

Menin ja ihastuin. Noin 9 vuotta nuorempaan mieheen. Mietin tässä vain että kannattaako edes haaveilla.. Oon 35 itse. Mielummin odottaisin miehen tekevän aloitteen tässä tilanteessa. Mutta katsellaan..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on täydellinen mahdottomuus eikä maailmanhistoria tunne yhtään noin mahdotonta parisuhdetta. Mahdotonta, mahdotonta, sähän olet jo ihan muumio, ja mies on kapaloissa!

Vierailija
2/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus. Vanha nainen eikä uskalla edes aloitetta tehdä. Olette te naiset saamattomia. :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, todennäköisesti mies kiinnostui minusta myös. Todennäköistä on myös ettei hällä ole aavistustakaan minkä ikäinen olen. Menen ihan heittämällä alle kolmikymppisestä.. ja silti mietin epävarmuuksissani tällaisia. Eikait sillä pitäisi olla mitään väliä.

Vierailija
4/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kohta" kymmenen vuotta vanhempi? Meinaatko että se ikäero jotenkin kasvaa, mies ei vanhene :D

Vierailija
5/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä koskaan tiedä. Eipä tainnut kaveri joka juuri mua lähesty tietää ennalta, että olen 3v häntä vanhempi.

Vierailija
6/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei yleensä ota vakavasti vanhempia naisia, valitettavasti. :( Itsekin olisin kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä. Jos mies on kiinnostunut sinusta, anna miehen tehdä aloite. Jos sinä taas teet aloitteen, mies saattaa ajatella että tässäpä tilaisuus helppoon seksiin.

Vierailija
7/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti odotat miehen aloitetta. Muuten ajattelee sua pelkkänä hoitona. Lykkyä!

Vierailija
8/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä nuoret miehet ovat usein myös aika lapsellisia.

Vierailija
9/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä. Eipä tainnut kaveri joka juuri mua lähesty tietää ennalta, että olen 3v häntä vanhempi.

3 vuotta? XD Olette samaa ikäluokkaa, tsiisus, relaa nyt hyvä nainen! :D

Ei kenekään ikää pysty arvioimaan vuoden, parin tarkkuudella.

Vierailija
10/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä nuoret miehet ovat usein myös aika lapsellisia.

Niin on myös vanhemmat miehet.

Vierailija
11/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet nuoremmat miehet ovat kiinnostuneita vähän vanhemmista naisista ja nykyään näyttäisi olevan yleistymässä ikäerot näin päin. Tuohan ei ole vielä ollenkaan mahdoton ikäero kumminkaan päin, tunnen monia pariskuntia, joilla on ikäeroa kymmenisen vuotta, molempiin suuntiin. Jos mieskin on selvästi kiinnostunut, niin sinuna tekisin rohkeasti aloitteen.

Olet sen verran nuori, että jos hyvin käy ja molempien toiveissa on lapsia, niin  niitäkin ehditte vielä hankkia. 

Vierailija
12/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lapset on tehty. Jos se haluaa seurustella 5-7v niin sinun junasi poistuu asemalta ennen aikuistumista.

(Jos childfree niin ei sitten mitään... Kutsut sen teille syömään ja juotat vähän viiniä.)

Vierailija
13/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurihan Miranda Kerr meni itseään 7 vuotta vanhemman miehen kanssa naimisiin.

Vierailija
14/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NUOREMMAN! Siis nuoremman. Nuoremman.

Vierailija
15/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapset on tehty. Jos se haluaa seurustella 5-7v niin sinun junasi poistuu asemalta ennen aikuistumista.

(Jos childfree niin ei sitten mitään... Kutsut sen teille syömään ja juotat vähän viiniä.)

Jaahah. Mun mummo sai äitini 45-v, anopin äiti kuopuksensa 46-v. Äitini työkaveri ainokaisensa 49-v. Tätini sai yli 40-v kolme lasta, esikoisen 41-v, kuopuksen 46-v. Naapuri sai kaksi lasta lähempänä viittäkymppiä. Ihan vaan muutama esimerkki tässä. Ellei nyt toiveissa ole suurperhettä, niin mainiosti ehtii, vaikka aloittaisi vasta 5 vuoden päästä. 

Vierailija
16/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ikäero. Mies voi heilastella sun kanssa sun viimeiset hyvät vuodet, ja sitten kun olet liian vanha perheen perustamiseen, voi mies vaihtaa nuorempaan naiseen. Silloin mieskin osaa arvostaa sitä uuden naisen nuoruutta ihan eri tavalla.

Vierailija
17/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NUOREMMAN! Siis nuoremman. Nuoremman.

Miranda Kerr onkin ihan normimamma.

Vierailija
18/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki voi, mutta miksi ihmeessä lykkäät ja asetat miehelle vaatimuksen olla erityisesti sinusta kiinnostunut, jos itse ole selvästi hänestä kiinnostunut. - Tok siinä on se riski, että mies ilmoittaa, että ei ole sinusta ni-in paljon kiinnostunut kuin, mitä sinä hartaasti ja suuresti toivoit. Mutta toisaalta mitä voit menettää? - Miehenä se, että nainen antaa pakit lienee niin arkipäiväistä, että siitä on kenenkään miehen turha vetää hernettä nenään. Jos mies antaa antaa naiselle pakit, niin siinähän antaa. Sitä sattuu, mutta elämä jatkuu.

Vierailija
19/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äitini mies oli häntä 16 vuotta nuorempi eikä kukaan olisi arvannut ikäeroa ellei olisi tiennyt.

Mies ikäistään vanhemman ja äitini nuoremman näköinen. Samantyylisiä ihmisiä joita kiinnosti samat asiat.

Vierailija
20/27 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ikäero. Mies voi heilastella sun kanssa sun viimeiset hyvät vuodet, ja sitten kun olet liian vanha perheen perustamiseen, voi mies vaihtaa nuorempaan naiseen. Silloin mieskin osaa arvostaa sitä uuden naisen nuoruutta ihan eri tavalla.

On se kumma.. vanhemmasta miehestä ei ikinä puhuttaisi noin rumasti ja katkerasti. Eikä 10v. nuoremman naisen rakkautta epäiltäisi, vaan oletettaisiin että tottakai nainen jää vanhemman miehen rinnalle koko loppuelämäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi