Miss EW 2017 eli luomumissiehdokkaat
http://www.iltalehti.fi/viihde/201705292200169383_vi.shtml
Kuka on suosikkisi? Mitä mieltä itse kisasta?
Kommentit (64)
Paljon kauniimpia kuin ns oikeat missit! Todella upeita
Mun mielestä olisi vielä ehdottomasti kiva, jos kilpailijoilla ei olisi meikkiä, eikä värjättyä tukkaa :) Mutta nuo osallistujat ovat tosi ihania, raikkaita ja kauniita.
Tosi nättejä, raikkaita tyttöjä... viimeinkin! :)
Voittavat helposti Miss Helsinki-kisan tytöt.
Mun makuun tylsän näköisiä, vaikka ovatkin sieviä ja pari kaunistakin on joukossa.
"Miss EW -kisan avulla haetaan esikuvaa etenkin nuorille, jotka kamppailevat tänä päivänä kovien ulkonäköpaineiden alla."
:DD Eli tehdäänpä sitä varten kisat, jonka osallistujat ovat paremman näköisiä kuin osallistujat virallisissa missikisoissa.
PS. Aika Hitlerin valitsemat naiset, kunnia-arjalaisia jokainen
Minusta ihanan virkistävä idea. Juuri tällaisia vaihtoehtomissikisoja olen pitkään toivonutkin. Enpä olisi uskonut, että toteutus tulisi Henna P:ltä. Pisteet nousi vähän :)
Miksi tytöillä on sitten värjätyt hiukset?
Kauniita ovat kyllä! Kivat stailaukset ja vaatteet!
Kaikki on luonnonkauniita, mutta jos on valittava suosikit, niin mulla ne olisivat:
(ei järjestyksessä)
6. Noora Ask
7. Henna Hakala
1. Heidi Hyykky
2. Pihla-Pinja Punkanen
Hyvät stailaukset. Rentoja mekkoja, olkapäät paljastavia paitoja, kukkaseppeleitä, luinnollinen meikki. Olisin kuitenkin toinut, että kuvat olisi otettu samalta etäisyydeltä, mutta se on pieni miinus.
Kiva idea kisassa!Numero 9,Josefiina kaunein!Ihana katse!
Lol, taistellaan ulkonäköpaineita vastaan kilpailuttamalla teini-ikäisiä blondeja siitä, kuka on parhaimman näköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä olisi vielä ehdottomasti kiva, jos kilpailijoilla ei olisi meikkiä, eikä värjättyä tukkaa :) Mutta nuo osallistujat ovat tosi ihania, raikkaita ja kauniita.
Oikealla luomumissillä on kaikki karvat tallella. Sääret, kainalot, aah!
Jämsänkosken markkinoilla? Onko nuo kaupan?
Vierailija kirjoitti:
"Miss EW -kisan avulla haetaan esikuvaa etenkin nuorille, jotka kamppailevat tänä päivänä kovien ulkonäköpaineiden alla."
:DD Eli tehdäänpä sitä varten kisat, jonka osallistujat ovat paremman näköisiä kuin osallistujat virallisissa missikisoissa.
PS. Aika Hitlerin valitsemat naiset, kunnia-arjalaisia jokainen
No niin, saatiinhan se Hitler vedettyä tähänkin mukaan. Suomalaiset nyt sattuvat olemaan aika vaaleita iholtaan ja osa myös hiuksistaankin, joten ei ole ihme että sellaisia ihmisiä sattuu mukaan myös tällaisiin kisoihinkin.
Ihan samaa luokkaa ulkonäöllisesti kuin miss suomi -ehdokkaatkin. Stailattu vaan tollasiksi naapurintytöisi.
Jämsänkosken setämiesten neuvosto on käsitellyt asiaa ABC:lla ja tullut siihen tulokseen, että nyt on menty liian pitkälle. Misseiksi kruunataan ties mitä puolinigerialaisia, puolikiinalaisia ja puolimarokkolaisia. Nuoret naiset ovat alkaneet tehdä ulkonäölleen asioita, jotka eivät viehätä setämiehen silmää. Tarvitaan muutos! Nyt valitaan nuoria sinisilmäisiä laihoja blondeja, joilla on meikit naamassa, hiukset kiharrettu, kulmat nypitty ja karvat ajeltu, kuten luonto on tarkoittanut. Voittaja tulee kiertämään kouluja kertoen nuorille tytöille, että kunniallinen nainen ei ota tatuointeja ja heilastelee vain sinisilmäisten miesten kanssa.
Nuo on aivan älyttömästi kauniimpia ja viehättävämpia kun "oikeat" missit :O Vau, ihania naisia.