Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Surkee lukio surkee paikka menee mun kaiki rahat. Eilen oli ihan kiva ja nyt ilam mut nyt taas tää paska kylmä on tulee. En mä jaksa tätä oikeesti

• ylös 1
  • alas 5

Kommentit (10)

Vierailija

Ota wurstii, älä nononoo nonoono nono sekooooo... oooo-ooooo. Ota wurstii.... älä älä älä seko kokooooo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Surkee lukio surkee paikka menee mun kaiki rahat. Eilen oli ihan kiva ja nyt ilam mut nyt taas tää paska kylmä on tulee. En mä jaksa tätä oikeesti

Nyt ei ihan täysin auennut, mitä yritit sanoa. - Maksaa se opiskelu "paremmassakin" lukiossa.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ihan täysin auennut, mitä yritit sanoa. - Maksaa se opiskelu "paremmassakin" lukiossa.  

Kyllä mä sen tiedän. Eis e ollu se lukio mut lukio kokonaan. Menee ihan kauheesti rahaa ja toi on turhaan siinä. No mitä mä tästä kun ette mitään tajuu tymät. 

Vierailija

Toivottavasti on sen verran tasokas kuitenkin, että lapsiparka oppii edes kirjoittamaan paremmin kuin äitinsä.

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti on sen verran tasokas kuitenkin, että lapsiparka oppii edes kirjoittamaan paremmin kuin äitinsä.

Ennuste vaikuttaa kyllä aika huonolta... :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten käynyt mielessä, että ap saattaa olla syntyperin muualta kuin suomesta?
Sinä tietty taidat kaikki vieraat kielet?:)
Kyllä tosta ap:sta sentään jotain tolkkua saa, toisin kun sinä joka olet täys taliaivo.

Vierailija

Minulla kännyllä kirjoittaessa tulee tuollaista tekstiä. Kaiken päälle korjaa vielä ihan vääriksi sanoiksi.

Uskoakseni tasoerot lukioiden välillä eivät ole niin suuret kuin media antaa ymmärtää. Itse kirjoitin ällän paperit lukiosta, joka on huonoimmassa neljänneksessä valtakunnallisessa lukiovertailuissa. Korkeakoulututkinnonkin hankin, ja osa luokkatovereistani on nykyään juristeja tai yritysjohtajia ammatiltaan.

Maija

p.s. Silloinen rehtori korosti aina, että tulee huomioida opiskelijoiden lähtötaso. On oma taitonsa opettaa, ohjata, tukea ja kannustaa seiskan oppilas ylioppilaaksi. Osa lukiosta voi onnistua tässä tehtävässä paremmin kuin toiset. Ja nk. eliittilukiot eivät tunne tällaista asiaa ollenkaan.