Vierailija

Pihanhoidosta kysyisin. Mihin kaikkeen pyydätte luvan vai mylläättekö menemään pihoilla? Esim. uskaltaako harventaa/alasleikata pensaita tai istuttaa uusia kysymättä lupaa?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Eikös tuollaisista kannata keskustella vuoranantajan kanssa? Ei tule sitten  yllätyksiä, kun muuttaa pois.

Vierailija

Ei kannata tehdä mitään ilman lupaa. Ethän saa vuokrakodillekkaan tehdä mitään. Miten pystyisit palauttamaan pihan samaan tilaan kuin vuokratessasi se oli, jos olet tehnyt siellä muutoksia? Soitto vuokranantajalle selventää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan kannattaa kysyä vuokranantajalta mitä kaikkea saa tehdä pihalla ilman, että pitää erikseen ilmoittaa. Todennäköisesti aika vapaasti saat tehdä, luulisi, että on kiva jos vuokralainen huolehtii pihasta.

Vierailija

Älä tee mitään kysymättä vuokranantajalta. Joissain kun ei saa tehdä mitään ja joissain sitten annetaan avokätisesti muokata mieleiseksi. Soita ja varmista että on ok.

Vierailija

Kysy ihmeessä ensin. Minä olen puskiensuojelija sielultani, ja olisin kovin vihainen, jos joku minun puska olisi pilattu tai heitetty pois. Ja olen jopa laskenut pihalle istutetut sipulikukat. Ehkä vuokranantajasi on samaa tyyppiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.