Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halpaa tai muuten väheksyttyä kosmetiikkaa, joka osoittautunut yllättävän hyväksi?

Vierailija
28.05.2017 |

Aloitan: Olen kärsinyt hiuspohjan ongelmista ja hiusten lähtemisestä sekä kuivumisesta viimeisen vuoden ajan. Kun viimeinenkin purkki niistä kalliimmista kampaamotuotteista, joita olin käyttänyt pitkään, oli loppunut, ostin läpällä XZ:n suklaa-vanilja shampoota ja hoitoainetta.

Lo and behold, mummomaiseksi ja laaduttomaksi kuvittelemani shampoo sopii minulle täydellisesti ja on rauhoittanut päänahan kokonaan. Hiuksista on tullut kiiltävät ja kimmoisammat taas. Ja aiemmin tosiaan käytin vaihdellen muita, kalliimpia tuotteita joiden pitäisi olla näitä perusmarkettishampoita parempia.

Vastaavia kokemuksia?

Kommentit (38)

1/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli-rasva. Aina vaan parasta käsivoidetta vuodesta toiseen.

Vaseliini. Ihan parasta huulirasvaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunaja, kaneli ja kurkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosil on parempi kuin monet selektiiviset merkit.

Vierailija
4/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien-merkkinen ripsari. Pitäiski hakee uus, maksaa joku 4 euroa.

Vierailija
5/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olay-kosteusvoiteet. Sopivat tosi hyvin teinille, jonka rasvainen iho ei kaivannut kuin kosteutusta. Sopi myös silmänympärysvoiteeksi. Yves Rocher'n Riche Creme -silmänympärysvoide. Herbina-shampoo. Erittäin Hieno Suomalainen Shampoo.

Vierailija
6/38 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan silmänympärysvoide

Vierailija
7/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Q10 yövoide ja Urea 10% jalkarasva. Myös edullinen L300 -markettisarja kuivalle iholle on osoittautunut ihan helmeksi!

Vierailija
9/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi XZ-suklaa-vanilja shampoo on oikeesti kyllä loistava tuote! Nivean se ympyrän mallinen sininen rasvapurkki on tosi hyvää rasvaa. Sitten muita: Elean hiusvärit, Herbinan hajusteeton hiuskiinne..

Vierailija
10/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkan kasvovesi! Ihohuokoset pieneni todella nopeasti ja mulla on kestäny toi pullo (joka maksoi 3.50€) kohta 9kk. :)

Vierailija
11/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin Cien-merkkinen ripsari. Pitäiski hakee uus, maksaa joku 4 euroa.

Juuri tämä!!

Vierailija
12/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lactoline hajusteeton pesuneste.

Vierailija
13/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin suunnata Lidliin :D 

Vierailija
14/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin cien meikinpuhditusliinat. Hyviä hätävaroja! :D

Vierailija
15/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien-ripsarin lisäksi saman merkin kasvovoide. Todella hyvä ja edullinen.

Vierailija
16/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien itseruskettava. Paras tähän asti kokeilemistani. Kahta eri tummuusastetta. Ei sotke.

Vierailija
17/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Lidlin markkinointia. :D olette sentään oppineet vähän hienovaraisemmiksi.

Vierailija
18/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max factorin Lasting performance -meikkivoide! Mulla on pintakuivahko sekaiho, johon helposti tulee yksittäisiä kipeitä "tukosfinnejä" (suurin osa meikkivoiteista tukkii ihohuokoset) ja sitten taas toisaalta poskiin voi tulla kuivia laikkuja. Joskus 10 vuotta sitten kokeilin eka kerran tuota max factorin meikkivoidetta ja kaikki iho-ongelmat katosi saman tien. Olin siihen mennessä testannut kaikki kalliitkin merkit ja tuon kokeilun jälkeen en ole meikkivoidetta vaihtanut. Täydellinen hinta-laatusuhde ja meikki pysyy hyvänä koko päivän/illan.

Olen myös ihastunut bodyshopin vartalovoihin (mitä tuoksuttomampi sen parempi). Muhun ei Korresit ja muut kehutut "merkkiaineet" ole tehneet vaikutusta eikä iho tunnu pehmeältä. Vartalon ihoni on kuivahko (joskin ihan hyvä muuten). Noi vartalovoit ovat aivan mahtavia. Ihosta tulee pehmeä kuin vauvan peppu eikä tukkeuta huokosia. Tuoksuissakin on onneksi valinnanvaraa, koska osalle olen vähän allerginen.

Vierailija
19/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan-puhdistusgeeli. Paras, meikille vaan kaksi rundia. Sama suklaa-vanilja shampoo. Vaselinen hajustamaton vartalovoide.

Vierailija
20/38 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ-hiuslakka

Biozel-muotoilutuotteet

Pirkka- aurinkovoiteet

Essencen ripsiväri,poskipuna,rajauskynät