VUF VUF TÖMPS TÖMPS... Naapurit.
Yläkerran naapuri tamppaa kantapäillä eestaas ees. Seinänaapurin uusi koira räkyttää jopa 5 tuntia putkeen! Aloittaa sen räkytyksen kun jää yksin tai kokee olevansa yksin?! Näin naapuri vastasi.
Yläkerran 20v. jannu ei ota mitään kontaktia tai vastaa mitenkään kun olen tiedustellut asiaa miten voi 35 neliön asunnossa kävellä niin maan mahdottamasti! Hieman rupeaa olemaan hermot pinnassa.
Kiitos kun sain avautua.
Kommentit (5)
Mulla kans välillä naapurit vetää jotain rallia 60 neliön kaksiossa, keskellä yötä :D Minä en keksi muuta ravaamisen syytä kuin se, että he siivoaa öisin. Ainakaan itse en muulloin kävele asunnossani edestakaisin, kuin siivotessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans välillä naapurit vetää jotain rallia 60 neliön kaksiossa, keskellä yötä :D Minä en keksi muuta ravaamisen syytä kuin se, että he siivoaa öisin. Ainakaan itse en muulloin kävele asunnossani edestakaisin, kuin siivotessa.
Meillä 4-vuotias juoksee ympäriinsä. Mut asutaan onneks ensimmäisessä kerroksessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä 4-vuotias juoksee ympäriinsä. Mut asutaan onneks ensimmäisessä kerroksessa :D
Mun naapurilla ei ole lapsia, 2 aikuista tuolla asuu :)
Itsekkin kyllä olen aika raskas astuja, mutta asun myös alimmassa kerroksessa, niin ei pitäisi häiritä naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos tähän koirien aiheuttamaan meteliin tulisi joku sääntö. Ärsyttää tosi paljon, kun kerrostalossa ei porukka ymmärrä, että heidän koira haukkuu ja ulvoo yöllä aina jos joku kävelee porraskäytävässä.
"No hei! Ei meidän hauva hauku tai pidä mitään meteliä ja sitten se on ihan normaalia kun joku liikkuu koira reagoi!"
No edellä oleva on normaali selitys... Toinen on.
" Kyllä sitä ääntä maailmaan mahtuu! " Tai... Kolmas.
" Sitä saa itse valita missä asuu! "
Minä en saa kun ainut tuloni on tuo takuueläke n. 760 euroa mistä menee 240 euroa vuokraan.
T: AP
Olisi hyvä jos tähän koirien aiheuttamaan meteliin tulisi joku sääntö. Ärsyttää tosi paljon, kun kerrostalossa ei porukka ymmärrä, että heidän koira haukkuu ja ulvoo yöllä aina jos joku kävelee porraskäytävässä.