Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisiko joku kertoa kaiken olennaisen vuokrafirmalla työskentelystä?

Vierailija
28.05.2017 |

Mitä pitää tietää, mitä pitää huomioida?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon saanut sairaslomakorvauksen.

Vierailija
22/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vuokrafirmasta mikä just niitten tapa on toimia, esin työterveys ym

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideaalimaailmassa näitä syöpäläisiä ei tarvittaisi ollenkaan. Täyttä tuubaahan se on. Sekä työnantaja ja työntekijä kärsivät, kun välissä on joku liimaletti vetämässä omaa siivuaan välistä.

Vierailija
24/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla monen listoilla samaan aikaan

Vierailija
25/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä vuokratyöntekijöitä jota haluu vakkariks johonkin, mihin tekevät vuokratyötä. Ei se ruoho oo sen vihreempää aidan toisella puolella.

Mulla ainakin helpotti elämää ja stressi väheni, kun sain vakituisempaa työtä keikkailun sijaan. Enää ei tarvitse odotella työvuoroehdotuksia ja palkka on vakio. Nyt on myös paljon paremmat työpaikkaedut, työterveyshuolto ja palkkakin hieman parempi.

Vierailija
26/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ideaalimaailmassa näitä syöpäläisiä ei tarvittaisi ollenkaan. Täyttä tuubaahan se on. Sekä työnantaja ja työntekijä kärsivät, kun välissä on joku liimaletti vetämässä omaa siivuaan välistä.

Miten työnantaja siitä kärsii? Koska se työnantaja itse tilaa tyyppejä vuokrafirmasta koska kokee sen tarpeelliseksi, että on esim sesonki tai muu hetkellinen tarve. Vuokratyöntekijät on niitä vanhan ajan osa-aikaisia. Kuinkas työntekijät siitä kärsii, kun ei vakkareilta oteta yhtään tuntia pois vuokratyyppien takia. Yksikään vuokratyyppi ei tee yhtäkään tuntia jos ei työnjohto soita vuokrafirmaan ja pyydä sieltä vuokratyyppiä töihin.

Vierailija
27/29 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta?

Vierailija
28/29 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se surkiaa kun 99% vuokrafirmoista pillaa koko porukan maineen😁

29/29 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan keikat. Älä kieltäydy ainakaan alussa. Tee työsi hyvin. Jousta. Tarkista palkkakuitit. Älä valita, koska jos valitat joku joka ei valita korvaa sinut heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi