Haluaisiko joku kertoa kaiken olennaisen vuokrafirmalla työskentelystä?
Kommentit (29)
Kysy vuokrafirmasta mikä just niitten tapa on toimia, esin työterveys ym
Ideaalimaailmassa näitä syöpäläisiä ei tarvittaisi ollenkaan. Täyttä tuubaahan se on. Sekä työnantaja ja työntekijä kärsivät, kun välissä on joku liimaletti vetämässä omaa siivuaan välistä.
Ei kannata olla monen listoilla samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Mä en käsitä vuokratyöntekijöitä jota haluu vakkariks johonkin, mihin tekevät vuokratyötä. Ei se ruoho oo sen vihreempää aidan toisella puolella.
Mulla ainakin helpotti elämää ja stressi väheni, kun sain vakituisempaa työtä keikkailun sijaan. Enää ei tarvitse odotella työvuoroehdotuksia ja palkka on vakio. Nyt on myös paljon paremmat työpaikkaedut, työterveyshuolto ja palkkakin hieman parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ideaalimaailmassa näitä syöpäläisiä ei tarvittaisi ollenkaan. Täyttä tuubaahan se on. Sekä työnantaja ja työntekijä kärsivät, kun välissä on joku liimaletti vetämässä omaa siivuaan välistä.
Miten työnantaja siitä kärsii? Koska se työnantaja itse tilaa tyyppejä vuokrafirmasta koska kokee sen tarpeelliseksi, että on esim sesonki tai muu hetkellinen tarve. Vuokratyöntekijät on niitä vanhan ajan osa-aikaisia. Kuinkas työntekijät siitä kärsii, kun ei vakkareilta oteta yhtään tuntia pois vuokratyyppien takia. Yksikään vuokratyyppi ei tee yhtäkään tuntia jos ei työnjohto soita vuokrafirmaan ja pyydä sieltä vuokratyyppiä töihin.
On se surkiaa kun 99% vuokrafirmoista pillaa koko porukan maineen😁
Ota vastaan keikat. Älä kieltäydy ainakaan alussa. Tee työsi hyvin. Jousta. Tarkista palkkakuitit. Älä valita, koska jos valitat joku joka ei valita korvaa sinut heti.
Kyllä mä oon saanut sairaslomakorvauksen.