Harrastettiin seksiä. Eipä kuulu enää miehestä.
Voi jumalauta alkaa naista pikkuhiljaa syödä tää huijatuksi jatkuvasti tuleminen. 1,5 kk viestiteltiin, kolmet onnistuneet treffit ja neljänsillä sitten päädyttiin välttäen väliin.
Ja Kappas. Ei oo miehestä paljon perjantain jälkeen kuulunut. Milloin mä oikein opin...
Kommentit (24)
No voithan itse viestiä laittaa. Miksi odotat? Voihan miestäkin ujostuttaa.
Ei se merkitse antaako heti vai vuoden päästä. Se on kii siitä miehestä mitä se oikeen ettii ja haluaa sekä naisesta tietenkin.
Ei ole väliä kauanko pihtaa. Kyse on kemiasta ja tarpeista. Vaikka tapailittekin ensin, ei mies välttämättä halua parisuhdetta. Tuossa puolessatoista kkssa olisit jo ehtinyt kysyä millä mielin ollaan liikkeellä...
Ukko sai mitä halus. Oottele seuraavaa puutteessa olevaa ja auta sitäkin.
Nyt on tosiaan vasta sunnuntai, joten en vielä toivoa menettäisi. Voihan sitä nainenkin kuulumisia kysellä, jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Liia nopeasti menet sänkyyn. Itse pidän tiukkaa linjaa, että 6-12 kk deittailua ja sitten vasta sänkyyn,
Nimenomaan päinvastoin, ap tuhlaa aikaa liian pitkään viestittelyyn ja pihtailuun.
Ei se mies sen sitoutumishalukkaammaksi muutu vaikka kaks vuotta ilman seksiä deittailisi eikä toisaalta jätä naista johon HALUAA sitoutua ja rakastuu, vaikka nainen hyppäisi heti vällyjen väliin.
Nyt ap vain tuhlaa aikaansa ja kiintyy turhaan ihmisiin, jotka haluavat lähinnä saalistaa.
Saalistajamiehellehän ekaa seksikertaa pihtailevat naiset ovat unelma - sen hetken siis, kunnes pääsevät maaliin eli saavat seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Liia nopeasti menet sänkyyn. Itse pidän tiukkaa linjaa, että 6-12 kk deittailua ja sitten vasta sänkyyn,
Ei tuo mitään auta. Siinä voi vallan mainioisti deittailla muitakin ja aina joltain saa. Ja kun saa sinulta vuoden odottelun jälkeen, on aivan yhtä mahdollista, että kerta jää ainoaksi.
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään auta. Siinä voi vallan mainioisti deittailla muitakin ja aina joltain saa. Ja kun saa sinulta vuoden odottelun jälkeen, on aivan yhtä mahdollista, että kerta jää ainoaksi.
Osa meistä kyllä tunnistaa jos mies on muidenkin kanssa.
Nainen saa dumpata miehen kun seksi ei ole hyvää tai housuissa liian pientä.
Mies kun jättää huonon seksin takia niin se on iso rikos?
Ja ap:ta pehmittäen ei ehkä sen tyylistä seksiä kun hän haluaa. Pehmo vs raju ja esim suihinoton puute kun yllättävän moni ei siihen suostu vaikka naista kyllä pitää nuolla pitkään.
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tapailtu vuosi niin pitäisi olla jo tutustuttu niin hyvin, että tietäisi onko toinen sitä tyyppiä, joka jättää ekan seksikerran jälkeen.
Antauduit jännämiehelle. Kannattaisi katsella ennemmin kilttejä ja kunnollisia miehiä.
Oliko seksi onnistunut kokemus?
Naiselle toki sanotaan että jos mies on p-ka pani, unohda se. Kai mieskin voi olla pettynyt seksiin ja todeta että ei kipinöi? Eikä siinä silloin vaikuta mitään se oltiinko leikitty riiaamisleikkejä yksi ilta vai puoli vuotta. Jos ollaan seksuaalisesti epäsopivat, ei kannata jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Realisti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tapailtu vuosi niin pitäisi olla jo tutustuttu niin hyvin, että tietäisi onko toinen sitä tyyppiä, joka jättää ekan seksikerran jälkeen.
Pelimiehiä ei olisi olemassakaan, jos naiset ne helposti tunnistaisivat. Lisäksi on mahdollista, että seksi ei ollut miehestä mistään kotoisin. Samalla syyllä miehiäkin jätetään.
Mietin kanssa, että ehkä hän ei tykännyt seksistä. Et välttämättä ole huono, mutta jos vaan tykkää eri jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa dumpata miehen kun seksi ei ole hyvää tai housuissa liian pientä.
Mies kun jättää huonon seksin takia niin se on iso rikos?Ja ap:ta pehmittäen ei ehkä sen tyylistä seksiä kun hän haluaa. Pehmo vs raju ja esim suihinoton puute kun yllättävän moni ei siihen suostu vaikka naista kyllä pitää nuolla pitkään.
Ei se ensimmäinen yhteinen seksikerta ole mikään auton koeajo, jossa pitää lyödä tiskiin kaikki mahdolliset temput, jotta saisi vastapuolen jatkamaan suhdetta. Seksi ei ole kaupankäynnin väline eikä mikään lihatiskiltä tilattava annos. On ihan luonnollista, että suhteen alussa seksi on haparointia, koska ei kukaan pysty tietämään toisesta etukäteen, mistä juuri kyseinen yksilö pitää. Parisuhteessakin seksi on yhteistä opettelua pitkän aikaa, eikä se ole ollenkaan paha asia, päinvastoin.
Jos mies todella on kiinnostunut ap:sta parisuhdemielessä, niin hän kyllä hakeutuu ap:n seuraan uudestaan. Mutta jos ei, niin turha ap:n haaskata energiaa ihmiseen, joka ilmiselvästi on väärä hänelle.