Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy naiselta jonka pahin pelko on olla jonkun vaimo/puoliso

Vierailija
28.05.2017 |

Kysy äärimmäisen sitoutumiskammoiselta naiselta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysyttävää. Pelkkää sääliä. Seuraava?

Vierailija
2/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan seurustellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päädyit tähän tilanteeseen? Oon nimittäin itsekin äärimmäisen sitoutumiskammoinen nainen.

Vierailija
4/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Seksuaalinen suuntautumisesi?

Vierailija
5/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. En ole ikinä seurustellut, deittailut tai tapaillut ketään. Olen 25-vuotias.

Vierailija
6/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Onko se sitten sitoutumiskammoa vai tervettä itsesuojelua. Miehiä ei tarvitse oikeastaan mihinkään.

Vierailija
7/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D hahahhaa huomaa ettei sulla ole käsitystä yhtään mistään heteroparisuhteesta! :D Se menee juuri niin päin, että nainen pyrkii muuttamaan miestä kaikin voimin. Voidaan puhua (ilman mitään ongelmia) kouluttamisestakin! Kaikki tämän tietää. Vanha "vitsi" siitä että suhteessa mies pelkää naisen muuttuvan ja nainen pelkää, ettei mies muutu, pitää suurimmassa osassa suhteita kutinsa.

Vierailija
8/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäät tilannetta, johon sinua ei voi kukaan pakottaa? Vähän kuin pelkäisi huumekuolemaa, vaikkei käyttäisi päihteitä lainkaan.

Vierailija
9/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: Muuttavatko miehet nimiään? Ovatko miehet siveitä tulevaa naistaan varten? Puhutaanko miehistä aviomiesmatskuna? Muuttuvatko miehet rouviksi? Tekevätkö miehet perheessä kaiken? Puhutaanko siitä että miehen pitää tyydyttää vaimon tarpeet? Kutsutaanko naista laiskottelun jälkeen perheen pääksi?

Jep, ei. Nainen on se joka kantaa kaiken ja joustaa kaikessa. Ap

Vierailija
10/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan pohtinut, että ehkä oletkin aseksuaali? (tai aromanttinen aseksuaali tms.)

Vierailija
11/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Varmaan sen takia että se on normi ja johon minua yritetään ohjata koko ajan. Esimerkiksi jos aika tai maa olisi toinen, minun olisi pakko elää miehen kanssa. AP

Vierailija
12/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10: Muuttavatko miehet nimiään? Ovatko miehet siveitä tulevaa naistaan varten? Puhutaanko miehistä aviomiesmatskuna? Muuttuvatko miehet rouviksi? Tekevätkö miehet perheessä kaiken? Puhutaanko siitä että miehen pitää tyydyttää vaimon tarpeet? Kutsutaanko naista laiskottelun jälkeen perheen pääksi?

Jep, ei. Nainen on se joka kantaa kaiken ja joustaa kaikessa. Ap

Ensinnäkin: millä vuosisadalla sä oikein elät? Ja naiset voi ihan itse päättää noista asioista kuules. Ihan niin ku sinäki. Kukaan ei pakota sua olemaan siveä tai ottamaan kenenkään nimeä.

Vierailija
13/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14. Olen pohtinut, mutta minulla on seksuaalisia haluja jotka eivät kuitenkaan kohdistu kehenkään. Olen saanut ristiriitaista tietoa onko tämä aseksuaalisuutta vai ei. Osa sanoo että on, osa sanoo että seksuaalisten halujen kanssa ei voi olla aseksuaali. Tiedä sitten.

Vierailija
14/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut olla liikaa tällä palstalla. Kukaan ei tosiaan pakota ottamaan tuollaista ja miestä mitä pelkäät. Itselle oli itsestäänselvyys, että suhteessa molemmat ovat tasa-arvoisia, muuta en olisi hyväksynyt. Samaa mieltä on mieheni.

Vierailija
15/15 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä ketju saa olla täällä??? Tässä on selviä miesvihaa ilmentäviä kommentteja, joita ei poisteta. Sukupuoleen perustuvaa syrjintää ja vihan lietsomista ei tule sallia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi