Kysy naiselta jonka pahin pelko on olla jonkun vaimo/puoliso
Kysy äärimmäisen sitoutumiskammoiselta naiselta.
Kommentit (15)
Miten päädyit tähän tilanteeseen? Oon nimittäin itsekin äärimmäisen sitoutumiskammoinen nainen.
Ikäsi?
Seksuaalinen suuntautumisesi?
2. En ole ikinä seurustellut, deittailut tai tapaillut ketään. Olen 25-vuotias.
Täällä toinen. Onko se sitten sitoutumiskammoa vai tervettä itsesuojelua. Miehiä ei tarvitse oikeastaan mihinkään.
:D hahahhaa huomaa ettei sulla ole käsitystä yhtään mistään heteroparisuhteesta! :D Se menee juuri niin päin, että nainen pyrkii muuttamaan miestä kaikin voimin. Voidaan puhua (ilman mitään ongelmia) kouluttamisestakin! Kaikki tämän tietää. Vanha "vitsi" siitä että suhteessa mies pelkää naisen muuttuvan ja nainen pelkää, ettei mies muutu, pitää suurimmassa osassa suhteita kutinsa.
Miksi pelkäät tilannetta, johon sinua ei voi kukaan pakottaa? Vähän kuin pelkäisi huumekuolemaa, vaikkei käyttäisi päihteitä lainkaan.
10: Muuttavatko miehet nimiään? Ovatko miehet siveitä tulevaa naistaan varten? Puhutaanko miehistä aviomiesmatskuna? Muuttuvatko miehet rouviksi? Tekevätkö miehet perheessä kaiken? Puhutaanko siitä että miehen pitää tyydyttää vaimon tarpeet? Kutsutaanko naista laiskottelun jälkeen perheen pääksi?
Jep, ei. Nainen on se joka kantaa kaiken ja joustaa kaikessa. Ap
Oletko koskaan pohtinut, että ehkä oletkin aseksuaali? (tai aromanttinen aseksuaali tms.)
12. Varmaan sen takia että se on normi ja johon minua yritetään ohjata koko ajan. Esimerkiksi jos aika tai maa olisi toinen, minun olisi pakko elää miehen kanssa. AP
Vierailija kirjoitti:
10: Muuttavatko miehet nimiään? Ovatko miehet siveitä tulevaa naistaan varten? Puhutaanko miehistä aviomiesmatskuna? Muuttuvatko miehet rouviksi? Tekevätkö miehet perheessä kaiken? Puhutaanko siitä että miehen pitää tyydyttää vaimon tarpeet? Kutsutaanko naista laiskottelun jälkeen perheen pääksi?
Jep, ei. Nainen on se joka kantaa kaiken ja joustaa kaikessa. Ap
Ensinnäkin: millä vuosisadalla sä oikein elät? Ja naiset voi ihan itse päättää noista asioista kuules. Ihan niin ku sinäki. Kukaan ei pakota sua olemaan siveä tai ottamaan kenenkään nimeä.
14. Olen pohtinut, mutta minulla on seksuaalisia haluja jotka eivät kuitenkaan kohdistu kehenkään. Olen saanut ristiriitaista tietoa onko tämä aseksuaalisuutta vai ei. Osa sanoo että on, osa sanoo että seksuaalisten halujen kanssa ei voi olla aseksuaali. Tiedä sitten.
Olet tainnut olla liikaa tällä palstalla. Kukaan ei tosiaan pakota ottamaan tuollaista ja miestä mitä pelkäät. Itselle oli itsestäänselvyys, että suhteessa molemmat ovat tasa-arvoisia, muuta en olisi hyväksynyt. Samaa mieltä on mieheni.
Miksi tämä ketju saa olla täällä??? Tässä on selviä miesvihaa ilmentäviä kommentteja, joita ei poisteta. Sukupuoleen perustuvaa syrjintää ja vihan lietsomista ei tule sallia!
Ei kysyttävää. Pelkkää sääliä. Seuraava?