Teinkö oikean ratkaisun?(hankala"kaveruus")
Olen siis 16 v poika.Ennen kaveruuttamne tämä kaveri, sanotaan häntä nyt vaikka Niklakseksi,satutti minua tavalla jonka takia pelkäsin häntä pitkään,ei kumminkaan fyysisesti.Meni jonkun aikaa kunnen uskalsin tutustua häneen.Huomasin jo alusta alkaen että hän on välillä ilkeä/vittumainen,ja että kaveruus on enemmän minun puoleltani,esim hän harvoin kysyi kuulumisiani,ja ei useinkaan esittänyt vastakysymyksiä kun kysyin häneltä jotain.Hän tuli kumminkin kanssani syömään,mutta nyt keväällä hän ei enää ole tullut kanssani syömään.Tiedostan toki että olen välillä hiukan rasittava,olen melko puhelias,ja jälkikäteen vastasin hänen ilkeilyihinsä samalla mitalla.Hän ei myöskään enää puhu minulle.Äskettäin pyysin häneltä anteeksi ja kysyin onko jotain mitä voin tehdä,mutta hän ignorasi minut eikä puhunut mulle mitään.Päätin että en enää tuhlaa aikaani häneen.Teinkö oikean ratkaisun?.
Kommentit (3)
Kyllä teit. Toivottavasti löydät syksyllä mukavamman ruokailukaverin :)
Roikuin hänessä ehkä koska minulla ei ole koulussa paljon kavereita,vapaa-ajalla enemmän.Kaipa tämä oli pitkällä aikavälillä katsottuna oikea ratkaisu.
Teit oikean ratkaisun