Miehet haluavat nykyään itsevarman, vahvan ja kovan naisen joka ei tarvitse miestä
Jos ei täytä näitä ehtoja, niin jää auttamatta rannalle.
Kommentit (31)
Niin, sä taisit olla liian komentoora joten jäit rannalle ruikuttamaan Ikis.
Muuten voin kertoa että olet vain osittain oikeassa... mutta pidä vaan illuusiosi ja jatka vammaisten trollialoitusten tekemistä tänne. Luultavasti väsäät niitä vielä vuonna 2025.
Millainen nainen tarvitsee miehen? Itse olen herkkä ja epävarma syrjäytynyt mt-potilas joka ei ole koskaan seurustellut. Olen kuitenkin jo 26-vuotiaaksi "pärjännyt" ilman miestä, en silti pärjää ilman huolenpitoa.
Hyvä pointti, nainen ei saa miestä jos ei ole itsevarma seksipeto.
Aika vaikea kuvitella, että olisin poikkeava mies.
Feministit ovat kasvattaneet miehistä tasa-arvoisia: koska naiset eivät lähesty, miehetkään eivät saa lähestyä.
Naiset haluaa samaa mieheltä. Katso se tasa-arvoinen parisuhde ja niin pois päin.
Oma mies juuri sanoi
"Kahdeksan vuotta sitten sä olit iloinen, kiltti ja epävarma. Nyt vaan teet töitä ja valitat remppamiehille .. Mihin se mun tyttöystävä hävis?"
Eli meillä mies taitaa haluta vähän toista.
-Työnarkkis
Miehille kelpaa vain nuoret, hoikat ja nätit naiset. Ei sillä luonteella nyt niin väliä.
Miehille kelpaa naiset, joilta saa.
Vierailija kirjoitti:
Miehille kelpaa vain nuoret, hoikat ja nätit naiset. Ei sillä luonteella nyt niin väliä.
sellainen olo tulee kun lukee täällä miesten juttuja. onneksi on paljon hyviäkin miehiä liikenteessä, on heitä mutta monet ovat hiljaisia eivätkä pidä itsestään meteliä.
haluaisin ihan tavallisen hyvän miehen.
Minä haluaisin kyllä pehmeän,lämpimän,kauniin,iloisen,empaattisen tunteelisen vaalean naisen millä olisi kiinteät kauniit rinnat ja tykkäisi seksistä.
Tuollaisen jos saisin olisin onnellinen,töissäkään ei tarvitsisi olla enkä vaadi mitään koulutustakaan jos osaisi laittaa ruokaa eikä kiukuttelisi ihan kauheasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sellainen olo tulee kun lukee täällä miesten juttuja. onneksi on paljon hyviäkin miehiä liikenteessä, on heitä mutta monet ovat hiljaisia eivätkä pidä itsestään meteliä.
haluaisin ihan tavallisen hyvän miehen.
Täällä olisi
Tuollainen vahva ja kova suorittaja nainen on kyllä turn off. Naisellisen kiva ja herkkä luonne on paras.
M
Mä olen itsevarma ja vahva, en kova enkä kauniskaan. Ihan riittävästi on ollut miehiä ehdolla.
Ap:n kaltaisia naisia ei ole kuin me naiset lehtien kuvitteellisissä tarinoissa.
Nainen ei oikeasti pärjää yksin. Tai ilman miehiä.
Nainen joka on ns. Kaiken osaava omistaa silti kissan tai koiran koska ei kestä olla yksin.
Toinen vaihtoehto korvaamaan läheisyyttä on naiset jotka deittailee paljon.
Nöin ae vaan on.
Terv, mies joka on nähnyt paljon naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltaisia naisia ei ole kuin me naiset lehtien kuvitteellisissä tarinoissa.
Nainen ei oikeasti pärjää yksin. Tai ilman miehiä.
Nainen joka on ns. Kaiken osaava omistaa silti kissan tai koiran koska ei kestä olla yksin.
Toinen vaihtoehto korvaamaan läheisyyttä on naiset jotka deittailee paljon.
Nöin ae vaan on.
Terv, mies joka on nähnyt paljon naisia.
No hei vaan!
Ei ole lemmikkejä, en ole ikinä deittaillut enkä seurustellut.
Seksiä harrastan välillä, viimeksi viime marraskuussa. Kerran olin 2 vuotta ilman seksiä, mutta toki masturboin joka päivä silloinkin.
Viihdyn parhaiten omassa seurassani, vaikka toki myös perheen ja läheisimpien ystävien seurassa on mukavaa.
N25
Mä en tosin ole kova, enkä aina niin vahvakaan.
En tiedä tarvitsenko varsinaisesti muita ihmisiä, mutta haluan tarvita.
Ilman miestä kyllä pärjää vallan mainiosti, vaikka en sopivan ilmaantumista pahakseni pistäisi.
N25
Pyh ja pöh.