Työkaveri haisee homeelle/maakellarille. Hyh hyi.
En pysty olemaan sen lähellä kun henki alkaa salpaantua. Miten se ei itte tajuu että haisee?!
Kommentit (9)
voi kiitos mennä sanomaan sen henkilölle itselleen eikä juoruta vauva palstalla! Sillähän se asia just hoituu!
Ehkäpä hän tajuaa sen varsin hyvin, mutta ei mahda tilanteelle mitään. Esimerkiksi omakotitalojen remontit maksavat maltaita, ja jos on jo ennestään suuret asuntolainat tms asuinkustannukset, ei siinä tee mieli ottaa lisää velkaa. Palkasta täytyy jäädä rahaa ruokaankin.
Vierailija kirjoitti:
voi kiitos mennä sanomaan sen henkilölle itselleen eikä juoruta vauva palstalla! Sillähän se asia just hoituu!
Olen sanonut...suuttui ja kieltää ettei haise ja että talo priimakuntoinen. Sairastelee myös jatkuvasti.
Ap
Mulla yksi työkaveri haisee aina "oksennustaudille", en osaa paremmin kuvailla sitä. Ei siis sille että olisi itse juuri käynyt oksentamassa vaan mielestäni haju tulee vaatteista. Näin hänen miehensäkin kerran ja samalta haisi. Voiko sekin olla joku hometyyppi?
Mulla myös työkaveri haisee.
Asuu suht uudehkossa kerrostalossa.
Mutta ei käytä hiusten pesussa shampoota ja vaatteet pesee vain etikalla.
Epäilen sen olevan syynä.
Sano se sille. Oikeasti. Sitä hajua kun ei itse haista.
T. Hometalossa omaisuutensa ja oman&lapsensa terveyden menettänyt.
Minulle sanottiin homehavainnon jälkeen, että "kyllä mä välillä huomasinkin, että teidän vaatteet/koti haisee." No kiitos ettet kertonut...
(En tarkoittanut ap:ta, hän kun oli jo sanonut, vaan kaikkia tilanteessa olevia.)
Se hometalossa asunut
Minullakin samanlainen työkaveri. Haju on lisääntynyt melkoisesti vuoden aikana. Ennen haisi kotivaatteissa, mutta nyt haisee hiukset ja ihokin ihan työvaatteissa. On kyllä itse joskus sanonut, että asunto on ihan mätä. Sairasteleekin vielä :(