Miten kieltäytyä kohteliaasti, kun toinen on kiinnostunut ja itse ei?
Tuossapa tuo oli. Minulla on ongelmana, että eräs mies on kiinnostunut ja kutsuu illallisille ym, mutta en ole itse pätkääkään kiinnostunut. Miten sanoa ei ja saada kutsut loppumaan? En halua kuitenkaan loukata.
Kommentit (14)
"En haluaisi mitenkään loukata sinua, mutta en valitettavasti ole kiinnostunut sinusta romanttisesti."
"Kiitos kutsusta, mutta olen menossa silloin treffeille"
Jätä minut rauhaan ja pysy kaukana!
"Hei, olen tosi imarreltu kutsusta, mutta en ole susta romanttisesti kiinnostunut."
"Ei kiitos. En ole sillä tavalla kiinnostunut." Jos ei tajua ja edelleen kyselee, niin kysymys. "Mitä et ymmärtänyt edellisestä vastauksestani?" Jos vieläkin jatkuu niin ei enää tarvitse olla ystävällinen, vaan voi jo suoraan sanoa, että "Jätä minut rauhaan (tai teen rikosilmoituksen)".
Olen pahoillani, mutta olen kiinnostunut eräästä toisesta.
Sanot vaan, että valitettavasti et ole kiinnostunut hänessä siinä mielessä. Jos jätät mitään sanomatta niin kysely vain jatkuu.
Kiitos kutsusta, mutta olen juuri aloittanut parisuhteen. Olen varattu.
"Olet niin ruma ja haiset hielle"
Mistä lähtien naisten on täytynyt kohteliaasti kertoa ettei ole kiinnostunut? Naisethan vain sanovat suoraan, kohteliaasti kiertely ja kaartelu on ollut ennemminkin miesten kohtalona.
Mulla on muuta menoa. Vastaat tuon saman systemaattisesti joka kerta. Mäntti jos ei lopulta usko.
Olipa neuvo taas! Toinen kyselee treffeille, toinen ei halua.. Älyttömin neuvo! Kokeile itse! Onne a häihin!
"Olen varattu", vaikka et olisikaan.