Taisin ihastua työkaveriini
Niin nyt se sitten tapahtui.. Meillä on mennyt miehen kanssa lapsen syntymän jälkeen pääasiassa todella huonosti, mutta muita en ole edes katsellut, sillä mieheni on ollut kuitenkin koko ajan se, jota rakastan.
Hämmennyin siis todella paljon, kun jostain sisältäni kumpusi tunteita, joita en muistanut olevan olemassakaan. Tämä on ensimmäinen kerta, kun tunnen mitään kiinnostusta ketään toista miestä kohtaan mieheni tapaamisen jälkeen. En saa ajatuksiani irti tästä miehestä, kenen kanssa olen vasta muutaman sanan vaihtanut.. Tunnen oloni kuin teinitytöksi, onko kellä muulla käynyt työpaikalla näin?
Kommentit (3)
Juu. Ihastuin mieheen, jonka kanssa olin ollut työkaveri jo muutaman vuoden. Nyt ihastusta jo reilun vuoden ja tunne molemminpuolinen. Itse aviossa vielä, mutta eroa suunnittelen. Puolisoni kanssa ei minkäänlaista yhteyttä enää ole ollut pitkään aikaan. Vain minun aloitteesta on edes muutama sana sanottu.
Niin.. En oikein tiedä pitäisikö yrittää jos tunteet laimenisi ja saataisiin miehen kanssa asiat kuntoon. Mutta en usko että mitään kipinää saadaan enää kuitenkaan syttymään. Tämä mies vaan saa minulle aivan uudenlaisia tunteita, joista saan energiaa, en edes oikeasti muistanut, että ihastuminen voi tuntua näin ihanalta
Näitähän on täällä harva se päivä, joten todellakin on. Taitaa olla aika yleistäkin.