Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana vai e-pillereistä johtuvaa?

Tantan
27.05.2017 |

Vaihdoin e-pillerit uuteen merkkiin kaksi kuukautta sitten. En käyttänyt vaihdon aikana kondomia ja nyt mietityttää, onko omituinen voimakas pahoinvointi ja aristavat rinnat pillereistä vai mahdollisesta raskaudesta johtuvaa....2,5 viikkoa sitten kärsin voimakkaasta pahoinvoinnista noin viikon verran ja muutama päivä pahoinvoinnin alkamisesta alkoi kuukautisvuoto (noin viisi päivää myöhässä). Ruokahaluttomuus ja pahoinvointi on jatkuneet, kilojakin lähtenyt reippaasti kun ruoka ei mene alas. Välillä meinannut oksennus tulla aivan yhtäkkiä, mutta nämä kohtaukset menee nopeasti ohi. Tällä viikolla oli yhden päivän verran vähän veristä vuotoa, mutta ei normimenkkoja. Rintoja aristaa myös. Tein tänään sitten huvikseni rfsu:n raskaustestin, näytti negaa. Uskallanko luottaa? Järki sanoo kyllä että liittyy pillerivaihdokseen, mutta ei ollut aiemmin vastaavaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana. Rauhoitu

Vierailija
2/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikilla hormoniehkäisyyillä noita PMS-oireita ympäri kuukauden, ml. rintojen kipuilu, rintojen ja mahan turvotus, ällö olo, ruokahalun puute (tai vaihtoehtoisesti aivan järkyttävä makean nälkä), pään särky, vedottomuus, ärtyisyys...tiputteluvuodotkin useimmilla keltarauhasvalmisteilla. Itsellä nää riippuu jotenki siitä, onko "kierto" ollut ovulaarinen vai ei, eli onko tapahtunut ovulaatio. useimmilla naisillahan keltarauhasehkäisy ei estä ovulaatiota kuin satunnaisesti, ehkäisytehon perustuen sitten kohdun/kohdunsuun limakalvomuutoksiin. Nyt mulla on ehkäisyimplantti ja tuntuu siltä että joka toinen kk tuntuu suht normaalilta kuukautiskierrolta niin että ovulaatiokiiman saattaa tuntea samoin kuin kierron lopun tissikivut jne., mutta seuraava kierto onkin sitten koko kuukausi täyttä helvettiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aiemmin pillerit aiheuttaneet vastaavaa, nyt käytössä Mini-Pill. Täytyy seurailla helpottaako vai mistä kiikasta..