Onko aikuisen ihmisen avoimuus ja innostuneisuus idioottimaista ja lapsellista käytöstä?
Saan osakseni alentuvaa kohtelua ja huvittuneisuutta, kun innostun ja olen joskus ehkä lapsellinenkin, ja pyrin olemaan avoin ja kohtelias kaikkia ihmisiä kohtaan. Tämä on siis joidenkin mielestä idiootin merkki? En halua olla kyynikko vaikka olen jalat maassa oleva realisti samalla.
Kommentit (5)
Ei ole ollenkaan. Minusta se on vahvuuden merkki, että uskaltaa kokea ja näyttää tunteensa. Ihailen sellaisia ihmisiä. Tunteita tarkasti piilottelevat ovat heikkoja. Tiedän koska itse arkuuden takia en näytä tunteita kenellekään.
Innostumisessa ei ole mitään väärää, tietenkään mutta ehkä oman itsensä kannaltakin liika avoimuutta välttelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus kysymykseen on ei. Itse kuulen itsestäni samaa ja mulle mansplainataan miten en ole nähnyt elämää jne.. Paskat, vain typerykset ja heikot joutuvat suojaamaan itsensä kyynisyydellä.
???????
No ei ole. Enemmänkin sellainen hapannaamainen "muka järkevä" toisia nenänvartta pitkin katsova käytös on lapsellista.
Vastaus kysymykseen on ei. Itse kuulen itsestäni samaa ja mulle mansplainataan miten en ole nähnyt elämää jne.. Paskat, vain typerykset ja heikot joutuvat suojaamaan itsensä kyynisyydellä.