Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sofian sinkkukesä

Vierailija
27.05.2017 |

Fitnesskaunotar Sofia Belórfin ( ent. Ruusila-Nousiainen) kesä alkaa täysin erilaisissa tuulissa kuin vuosiin. Helmikuussa viisivuotisesta liitostaan tosi-tv-julkkis Niko Nousiaisen kanssa eronnut Sofia suhtautuu tulevaisuuteensa innostuneesti. Kaikki tuntuu vielä jännittävältä.

Vaikka Sofia vitsailee, että hänellä on edessään ”sinkkukesä 2017”, hän sanoo ettei voisi kuvitellakaan alkavansa suhteeseen.

– Välillä aamulla, kun herään, ensimmäinen ajatukseni on: Apua, olen sinkku. Tämä on jännittävä tilanne kaikin puolin.

– Olen nauttinut sinkkuudesta suuresti. On hassua, kun yhtäkkiä ei tarvitsekaan miettiä ketään muuta.

Treffipyyntöjä onkin sadellut, mutta toistaiseksi Sofia on tahtonut viettää enemmän aikaa ystäviensä kanssa, jotka jäivät avioliiton aikana vähemmälle huomiolle.

– Kaverit ovat painottaneet minulle, että tärkeintä on, että nautin nyt elämästäni yksin. Ennen ajattelin, että erosta voi selvitä vain, jos hyppää suoraan uuteen suhteeseen. Nyt olen täysin eri mieltä ja haluan olla yksin. Sitä paitsi en usko, että löydän ketään uutta. En ainakaan täältä Suomesta.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005228008.html

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinkkuna on mahdollista toteuttaa pitkäaikainen haave ja muuttaa Los Angelesiin, tosin mitään ei vielä ole lyöty lukkoon. Aiemmin Sofia on pohtinut, löytääkö kaupungista omaa paikkaansa, koska ura Suomessa on ollut nousujohteinen.

– Losissa on miljoona muuta fitnessmallia ja -valmentajaa. Suomessa taas olen jo saanut oman paikkani raivattua, Sofia sanoo.

Viime aikoina Sofia on alkanut ajatella asiaa uudelta kantilta, ehkä kaikki olisikin mahdollista juuri siksi, kun ura-asiat Suomessa ovat hyvin. Suomessa Sofia luotsaa naisiin keskittyvää verkkovalmennusta, joka on saanut erinomaisen vastaanoton.

– Työni ei vaadi tiettyä sijaintia, koska minulla ei ole asiakkaita joiden kanssa käyn salilla, vaan tämä on täysin etävalmennusta.

– Losissa rannalla kuvatut treenivideot voisivat olla motivoivampia kuin Suomessa marraskuun räntäsateessa kuvatut, Sofia nauraa.

Vierailija
2/5 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaako oikeasti niin paljon että on varaa reissata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia bilettää vegasissa. Kenen kanssa, en seuraa snäpissä

Vierailija
4/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajatteli saada oleskeluluvan Yhdysvaltoihin, jos työt kuitenkin Suomeen? No, ehkä yritystoiminta ja verot USAssa ja asiakkaat sitten vain Suomesta. On varmaan kiinnostava kuvio, jos saa toimimaan.

Vierailija
5/5 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki veikkaan et kohta on haavissa rikas mies Jenkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan