Kaveri laittanut lapsen maistamaan sitruunaa ja nauroi tämän irvistykselle
Kaverista oli hauskaa kun 3v maistoi sitruunaa, irvisti ja puhkesi itkuun. Tässä nyt saanut lohdutella toista tuntia pientä...
Kommentit (29)
On kyllä pullamössökakara ku tosta itkee toista tuntia.
ps.. parempi provo ens kerralla
Miten 3-vuotias itkee toista tuntia tuollaisen asian takia? Ihan normaalia elämää että maistaa jotain josta ei tykkääkään, en ymmärrä.
Pikkuvauva olisi eri asia.
Kaverisi on idiootti. Näitä vanhempia on harvinaisen paljon, jotka tykkäävät tehdä jäynää lapsilleen. Syytä en tiedä.
No jos tuo on lapsen suurin trauma niin vähällä on päässyt :D siis itkee kaksi tuntia jos maku on paha??
No voi kamalaa.
Mun 3-vuotias aina oikein pyytää sitruunamehua suuhun jos näkee meillä sitruunan, irvistää ja nauraa sitten päälle. Olen antanut maistaa vahvaa chilikastikettakin!
Vierailija kirjoitti:
No jos tuo on lapsen suurin trauma niin vähällä on päässyt :D siis itkee kaksi tuntia jos maku on paha??
Kävikö mielessä, että lapsi ei ehkä itkenytkään pahalle maulle, vaan ehkä loukkaantui äidilleen, kun hän juksasi maistamaan jotain pahaa ja vielä nauraa päälle?
Tuollaisen takia lapsi itkee toista tuntia? :D Kasvatat aikamoista nyhveröä siellä...
Väkisinkö se kaverisi sitruunan lapsen suuhun tunki?
Itse pudotin vahingossa lattialle sitruunaviipaleen, ja koira meni tutkimaan sitä. Olisitte nähneet sen ilmeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö mielessä, että lapsi ei ehkä itkenytkään pahalle maulle, vaan ehkä loukkaantui äidilleen, kun hän juksasi maistamaan jotain pahaa ja vielä nauraa päälle?
No voi kyynel.
Joo, näitä lapsellisia riittää. Minä sain tuon ikäisenä naapurin murrosikäisiltä pilalahjan. Eihän 3-vuotias sitä hauskana osannut pitää vaan pahaksi mieleksi meni synttäri.
Kakaran on parasta oppia että maailma ei ole pumpulia, sorry eikun äidin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel.
Ei juma miten empaattista porukkaa olette. Pienen lapsen kiusaaminen on teistä ihan ok ja vähättelette, kun hän sitten itkee. En ihmettele kun monet on niin tunnevammaisia, kun lasten kohtelu on tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel.
Ei juma miten empaattista porukkaa olette. Pienen lapsen kiusaaminen on teistä ihan ok ja vähättelette, kun hän sitten itkee. En ihmettele kun monet on niin tunnevammaisia, kun lasten kohtelu on tuollaista.
No jos tuo on mielestäsi kiusaamista niin elämäsi on varmaan helvetin raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Kaverista oli hauskaa kun 3v maistoi sitruunaa, irvisti ja puhkesi itkuun. Tässä nyt saanut lohdutella toista tuntia pientä...
:D ai helkkari mikä curling-äiti siellä kirjoitteleekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsi tulkitsee aina äidin maistattavan tahallaan pahoja ruokia jos lapsi ei satu tykkäämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lapsi tulkitsee aina äidin maistattavan tahallaan pahoja ruokia jos lapsi ei satu tykkäämään?
Kyllä mä uskallan epäillä, että äiti antoi sitruunaa koska tietää sen olevan hyvin hapanta ja aiheuttavan reaktion. Eniten kuitenkin kritisoin äidin nauramista lapselle. Totta kai lapselle tulee monipuolisesti maistattaa ruokia, mutta mielestäni positiivisessa hengessä. Mä olen oikeasti ihmeissäni, että useimpien mielestä on näköjään ok vaan nauraa 3-vuotiaan mielipahalle. Aika lapsen tasolla taidatte itsekin olla.
No voi v...mitä tunnevammoja sitruunasta.Aikanaan silloin n. kolmenvanha tyttöni kärtti samalla tavalla sitruunaa kun leivoin.Sanoin monta kertaa ettet varmaan tykkää,on pahan makuista.Mutta kun itse söin(syön aina kun käytän sitruunaa siitä pari palaa),vinkui tyttö kokoajan,luuli että äiti syö jotain herkkua eikä hänelle anna.Annoin sitten ja tottakai suu väänty hauskaan irvistykseen.Ei pyytänyt kyllä senjälkeen,mutta en usko tuosta tunnevammaa syntyneen.Nyt on 33 ja odottaa viidettä lastaan ihan normaalilla järjellä.
Jatkan vielä:Täytysköhän häneltä kysyä että minkälaiset salaiset traumat sulle aikanaan tuli kun söit sitruunaa.
No kyllä mäkin olen tehnyt noin joka muksulle.
Tuskin ne siitä nyt mitenkään ovat vaurioituneet.