Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni aikoo hankkia lapsen yksin?

Vierailija
27.05.2017 |

Kun täällä aina valitetaan vähäisestä syntyvyydestä, itse haluan saada lapsia, sopivaa miestä ei ole löytynyt edellisen jälkeen. Vientiä on, mutta sopivaa isäehdokasta ei ole löytynyt. Teen siis lapsen/ lapset yksin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Sopivaa naista ei ole löytynyt, joten käyn varastamassa päiväkodin pihalta söpöimmän noin 4-5v lapsen.

M36

Vierailija
2/7 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin hankkia yksin, törmään aina miehiin jotka eivät halua lapsia.

N24

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaihtoehto on tosiaan hankkia lapset yksin, kun elellä huonossa parisuhteessa jossa lapset kärsii.

Vierailija
4/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan hankkia lapset yksin. Tosin olen jo aloittanut niiden hankkimisen, koska yksi on jo yksin hankittuna ja lisää toiveissa. Paras ratkaisu ikinä. Suosittelen! Tällä tavalla olen saanut niin paljon enemmän kuin olisin osannut kuvitellakaan. Ihanan ja suloisen lapsen ja paljon uusia ystäviä.

Vierailija
5/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen kirjoitti:

Parempi vaihtoehto on tosiaan hankkia lapset yksin, kun elellä huonossa parisuhteessa jossa lapset kärsii.

Täytyy olla varmaan ihan keskimääräisen älykäs huomatakseen kuinka älytön argumentti tuo on. Se ei läheskään kaikilta näemmä onnistu. Eikö teille ole vaihtoehto esim. parisuhde jossa lapset ei kärsi. Tilastojen mukaanhan ne on juuri yh-perheet joissa lapset kärsivät. Nykyään on tosiaan kätevää kun sitä lasta ei enää tarvitse itse edes elättää ja varsinkin kun näihin tilanteisiin yleensä/usein liittyy se, ettei mies halua isäksi tai jonkinlainen isyyshuijaus kuitenkin melkein säännönmukaisesti.

Vierailija
6/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinnassa on. Varmaankin jää harkinnaksi.

Vierailija
7/7 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hankitaan lapsi yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan