Myisitkö nykyisen lemmikkisi 10 000 eurosta?
Jos joku tarjoaisi sinulle kymppitonnin koirastasi tai kissastasi, ottaisitko tarjouksen vastaan? Miksi? Mikset? Olisiko hinta sovittavissa?
Kommentit (39)
En mistään hinnasta
Koiraani ei voi mikään rahasumma korvata
En todella. Mun kisut on niin ihania, että ei tuli elämä tylsemmäksi ilman niiden touhuiluja.
Tottakai myisin koirani 10.000€.
Voisinhan sitte ostaa uuden ja vaikka erivärisen kuin nykyinen.
En myisi, sen sijaan olen sijoittanut ilmaiseksi saadun kissan hoitoon varmaan lähes kymppitonnin, kun lasketaan mukaan kaikki sairaalakulut, röntgenit, lääkkeet. jne
En möisi vaikka tämä otus ei ole sellainen jota toivoin. Olen sitoutunut ja sitoumus pitää.
En. Sadasta tuhannesta voisin aikaistaa tuon kuolemaa eutanasialla. On 15 v ja askel alkaa painaa jo. Uuteen kotiin en antaisi.
Kyllä myisin ja ostaisin seuraavalla viikolla takaisin 9000:lla egellä.
En myisi mistään hinnasta, tietenkään, koska ovat perheenjäseniä. Kysymys on minulle sama, kuin joku kysyisi että myytkö puolisosi hinnasta x.
Vierailija kirjoitti:
En myisi mistään hinnasta, tietenkään, koska ovat perheenjäseniä. Kysymys on minulle sama, kuin joku kysyisi että myytkö puolisosi hinnasta x.
Tai oman lapsesi.
En todellakaan myisi millään rahasummalla. Koiramme on koko perheelle äärimmäisen rakas ja mukana kaikissa touhuissa. Sen lisäksi on on jo vanha rouva joka ansaitsee elää loppuelämänsä vanhassa tutussa paikassa.
En myisi enkä mistään muustakaan summasta. Kissani on mulle niin rakas ja tuskin pystyisin ikinä elämään sen kanssa, kun en tietäisi onko kissalla uudessa kodissa kaikki hyvin.
En myisi, vaikka kissamme on jo 16-vuotias ja rahastakin on meillä pulaa.
Myisin toki, kunhan koti olisi hyvä.
Myisin välittömästi. Kissoja saa mistä tahansa uusia, ei ne nyt niin ihmeellisiä ole.
Tuon kuolaavan, 70kg painavan, rasittavan, ilmeisesti jostain v*tun AD/HD:sta kärsivän bernhardinkoiran möisin vaikka vähemmästäkin summasta.
Toista koiraani en möisi mistään hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai oman lapsesi.
Miksi lisäsit tämän viestiini? Ei ole lapsia.
Heti myisin