Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun poikaystävä on outo, sillä kestää kauppareissu aina vähintään tunnin

Vierailija
27.05.2017 |

Kun itselläni kestää sama reissu puoli tuntia.

Molemmat siis mennään aina kävellen kun ei kummallakaan ole ajokorttia. Ja miehen ostokset eivät ole edes niin suuret koskaan, muutaman tuotteen ostosreissu kestää aina vähintään tunnin. Kerran hän oli parikin tuntia poissa.

Mitä ihmettä? Olisi mielenkiintoista tietää miten hän saa kauppareissun venähtämään aina niin pitkäksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se katkis

Vierailija
2/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hidas kävelytyyli, ortoreksia, eksyy helposti, välttelee kotona oloa, käväisee samalla kahvilla, tykkää vain ulkoilla, paljon tuttuja joihin törmää kaupassa, tarkkaavaisuushäiriö...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tyttöystävä.

Vierailija
4/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavailee kaikki E-koodit varmuuden vuoksi tuotteista, joita ei edes aio ostaa, mutta ihan periaatteen vuoksi.

Vierailija
5/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa kolikkopelejä.

Vierailija
6/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Sen ajan sinä makaat kotona ja av-palstalla.

Vierailija
7/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy juomassa kaljat samalla lähikapakassa.

Vierailija
8/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen olla, ehkä se haluaa nähdä vähän muutakin elämää kuin sun epäluuloisen naamasi.

Vierailija
9/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ov vaan hidas. Meillä sama. Ollaan miehen kanssa yhdessä kauppareissulla ja jaetaan ostoslista puoliksi. Kerään ripeästi oman puoleni listalta ja lähden etsimään miestä. Hän on kerännyt ehkä 2 tuotetta siinä ajassa kun minä 10. Huokaus.

Tai mennään yhdessä ostoskeskukseen. Mies menee ruokakauppaan (jonka tuntee hyvin), minä hoidan 3-4 muuta kauppaa sillä aikaa. Hoidan omat ostokset ja menen etsimään miestä ruokakaupasta. Löydän hänet jostain maitohyllyltä ja on kerännyt listalta ehkä 6 tuotetta siinä missä minä olen käynyt 3-4 kaupassa ja tehnyt ostokset siellä.

Vierailija
10/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse olen älyttömän hidas kaupassakävijä. Se johtuu ihan siitä, että kuljen kaupassa hitaasti vaikka olisi valmis ostoslista ja jään haahuilemaan ja tutkimaan että mitäs kaikkea uutta ja jännittävää tänne on viime kerran jälkeen tullut myyntiin :D jostain syystä jään aina vertailemaan eri kauraleipien ainesosaluetteloita ja ravintosisältöjä, vaikka tietäisin jo valmiiksi mitä niistä otan. Se vaan on kiinnostavaa, en tiedä miksi. Tajuan ajan kulun vasta kun poistun kaupasta ja katson että ohhoh, sinne meni 1,5h..

Vierailija
11/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaa pelejä. Mun mies hakee mielellään lähikaupasta maitotölkin tyyliin "mä käväsen vaan nopeesti". "Nopeesti", tarkoittaa hänelle 2 h. Tänä vuonna mennyt pelaamiseen jo 2250 €, takaisin on tullut noin 200 €. 

Näen sen hänen tiliotteistaan ja raivostuu, kun huomautan asiasta. Sairaus se on tuokin.

Vierailija
12/12 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Sen ajan sinä makaat kotona ja av-palstalla.

Ehdotin että oltaisiin menty yhdessä mutta sanoi että ei siinä kauan mene kun hän käy. Mulla oli siis vielä hiukset märkinä niin ei jalsanut odottaa että kuivattaisin ne.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän