Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua mies on niin törkee, kuolen sisältä

Vierailija
27.05.2017 |

En tiennyt jotain autojuttua, ja se suuttui siitä. Alkoi ilkiumaan etten tiedä mistään mitään. Jonkun ajan kuluttua rupesin itkemään, ja sitten mies rupee pilkallisesti "esittämään" mua kun itken. Ja kun itkin ja nenästä tuli tietty jotain jonka sit heti pyyhin, niin se oli että mitä paskaa sulta tulee.. Ja mies raivostui myös siitä kun mies huusi että nyt ajat autoa (olen tosi epävarma kuski ja pelkään ajamista), enkä todellakaan aja itkuisena ja pakotettuna vaan omasta aloitteesta. Ja huusi keskellä ei mitään että mene ulos autosta jos et aja.

Mä oon niin rikki. Oikeesti alan jo miettiä itsemurhaa. Toivon että mun papaseulonnasta löytyis syöpä..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä eroon tuollaisesta!

Vierailija
2/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se!

On muitakin vaihtoehtoja kuin kuolema. Esim. sinkkuus ja elo ilman tuollaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lähteä ei voi? Syystä että?

Vierailija
4/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehesi kanssa siamilaiset kaksoset vai miksi ainoa vaihtoehto miehestä eroon pääsemiseksi on itsemurha?

Vierailija
5/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sinä olet tuollaisen possun kanssa? Mikä siinä sinkkuudessa niin paljon pelottaa että mieluummin kuuntelee törkeyksiä "parisuhteessa"?

Opettiko äiti että  nainen on hyvä vain jos on pariutunut, viis siitä millaisen sian kanssa on pariutunut?

Vierailija
6/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä siedä tuollaista, ilmiselvästi mies ei sinua rakasta, ei edes välitä. Saat satavarmasti paljon paremman, tervejärkisen miehen! Itsemurha-ajatukset heität heti nurkkaan, se ei ole ratkaisu. Pärjäät kyllä ilmankin tuollaista ihmistä.

Vierailija
7/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jatkaa yhdessä, eikö totta?

Vierailija
8/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska provo

Vierailija
9/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Osa miehistä ei osaa käyttäytyä ja suhtautuu mm. naisiin syyllistävästi ja ilkeästi.

Vierailija
11/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soitan 112 nii maksaako se?

Vierailija
12/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen. Ei kykene ottamaan vastaan kritiikkiä vaikka syytä ilmeisesti olisi.

Ps. Itkeminen on kiristämistä ja henkistä väkivaltaa.

Vierailija
13/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi apua. On sinulla muutakin elämää kuin se yksi mies, usko vaan!

Vierailija
14/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus nainen. Ei kykene ottamaan vastaan kritiikkiä vaikka syytä ilmeisesti olisi.

Ps. Itkeminen on kiristämistä ja henkistä väkivaltaa.

Kuinka monta kertaa se pitää sulle kertoa? Se on perusnainen!

Vierailija
15/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos soitan 112 nii maksaako se?

Vierailija
16/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äkkiä eroon tuollaisesta!

Miksi?

Ap yliherkkä?

Vierailija
17/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin joku hirviö olisi vallannut mieheni, ei se aina ole noin hirveä. Joskus tosi ihana, mutta joskus kuin riivattu eri ihminen. Ja se sanoi äsken että sille ei oo väliä itkenkö vai en. Ja sitten se oli että kaikki on aina mun mukaan sen syytä, että en kuulemma huomaa miten törkeä minä olen.

Ap

Vierailija
18/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on miehen mukaan syy itkeä, niin sitten se yleensä lohduttaa ja on normaali. Mutta jos ei ole (kuten tänään aloitusviestin mukainen tilanne) niin se on aivan hirviö ja mun itkusta se saa vaan lisää energiaa haukkua ja lytätä enemmän

Ap

Vierailija
19/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itkeminen ja itsesääli. Aikuisena ihmisenä otat elämäsi omiin käsiisi ja karsit pois epämiellyttävät henkilöt. Ihan ekana sanot miehellesi että turpa kiinni toi köytös loppuu nyt ja tähän. Maanantaina eropaperit käräjäoikeuteen.

Vierailija
20/21 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me selvisimme miehen kanssa tuollaisesta hänen "hirviövaiheestaan", kun mies itse katui käytöstään ja pyysi anteeksi. Hänellä oli patoutunutta vihaa vanhempiensa kuoleman ja oman vakavan sairauden takia. Mies haki itselleen ammattiapua.

Jos mies kykenee nauramaan itkullesi ilman minkäänlaista katumista, sinun on aivan turha roikkua hänessä. Hän osaa kyllä keksiä aina sinusta johtuvat syyt käytökselleen. Uskon kuitenkin sinun olevan herttainen ihminen, joka ansaitsee arvostavan ja rakastavan miehen.

Jos olosi käy sietämättömäksi, soita johonkin kriisikeskukseen tai kävele päivystykseen.