No kiesus, eipä uskos, että Samu H on näyttäny tältä vielä muutama vuosi sitten
Kommentit (14)
kyllähän Samullakin ikä alkaa näkyä, se on se luonnon laki, kaikki vanhenee.
Tosta kuvasta ei saa mitään selvää, minkänäköinen on. Joka tapauksessa Samu on mun mielestä hyvin säilynyt, eikös hän ole jo 50 ikävuoden korvilla.
Näytettiin kuva hänestä 10v sitten ja on mielestäni ihan super paljon paremman näköinen nyt kuin silloin
Minun mielestä Samu on ulkonäöllisesti parhaimmillaan juuri tässä iässä. Näyttää tosi kuumalta Vain elämäässä. Niissä nuoruuden kuvissa ja videoklipeissä näytti minun makuun aivan liian siloposki-babyfacelta. Nyt on enemmän rosoa kasvoissa ja karisma sen kuin vain kasvaa. Monet miehet paranee vanhetessaan, Samu on sellainen.
T. N32
Vierailija kirjoitti:
kyllähän Samullakin ikä alkaa näkyä, se on se luonnon laki, kaikki vanhenee.
Tupakanpoltto näivettää ihmisen ennenaikaisesti just tossa nelissäkymmenissä.
Tää aloituksen kohteena oleva ihana ukko vois tumpata vuodeks, pistää härkistä ja omegaa nassuun ja aloittaa samanlaisen treenauksen, mitä ne on tehny kiertuekuntoa varten esim 2015. Phuuuh 💕
Ap
Vierailija kirjoitti:
Samu on kyllä mun makuuni namu juuri sellaisena kuin on nyt!
Ot mutta kumpa josks, edes joskus yhden kerran joku sanoisi jostain naisesta että on just hyvä juuri tuollaisena. Oli nainen millainen Gisele Bundchen tahansa, niin aina haukutaan. Aina on parannettavaa. Nainen ei ole ikinä hyvä, ei lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
Tosta kuvasta ei saa mitään selvää, minkänäköinen on. Joka tapauksessa Samu on mun mielestä hyvin säilynyt, eikös hän ole jo 50 ikävuoden korvilla.
1976 syntynyt eli 41 v.
Katsokaapas tätä haastatteluvideota, kun hän on 31v - eli video on vuodelta 2007. Mies näyttää ihan hyvännäköiseltä 17-vuotiaalta.
VAROITUS: EI alle 18-vuotiaille!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu on kyllä mun makuuni namu juuri sellaisena kuin on nyt!
Ot mutta kumpa josks, edes joskus yhden kerran joku sanoisi jostain naisesta että on just hyvä juuri tuollaisena. Oli nainen millainen Gisele Bundchen tahansa, niin aina haukutaan. Aina on parannettavaa. Nainen ei ole ikinä hyvä, ei lähellekään.
Mä en viitsi edes sanoa paljonko mulla on painoa, mutta juuri aamuisen seksisession päätteeksi mies silitteli mun pyllyä ja kehui miten pehmeä se on ja tokaisin jotakin pullervosta, niin mies tokaisi että eikö se ole pääasia, että hän tykkää.
En ikinä ennen ole tykännyt Samun ulkonäöstä, mutta nyt näyttääkin yllättäen hyvältä vähän ikää saatuaan.
Oliks toi hyvä kuva ja olemus?