Kaksi työkaveria on jo pyytänyt treffeille - mitä teen?
Aloitin noin 2 kuukautta sitten uudessa duunissa miesvaltaisella alalla. Nyt sitten viimeviikolla sattumoisin kaksi työkaveria pyysi treffeille, ilmeisesti toisista tietämättään.
Mikäs siinä, sinkku kun olen niin toisen kanssa käytiin jo yksillä. Juttu luisti ja oli mukavaa. Tälle toiselle en ole vastannut mitään treffikutsuun, sillä olen vähän ihmeissäni tilanteesta. Jos oltaisiin eri hommissa, voisi toiseenkin tietysti tutustua häneenkin ennen päätöstä suuntaan tai toiseen.
Nyt iski kuitenkin kevyt ahdistus tilanteesta. Mitä jos miehet ovatkin puhuneet keskenään asioista? Mitä jos muutamien treffien jälkeen juttu kuivuu, tuleeko töissä vaivaantuneisuutta? Mietin jopa, että antaisin molempien olla vaikka erittäin mukavia molemmat. :\
Kommentit (10)
Joo, jätä kaikki yksillä käyminen nyt tohon. Ei mitään seukkailukuvioita duunipaikalle.
Lähtisin ainakin sen mielenkiintoisenman kanssa, tai jopa molempien kanssa. Ei todellakaan heru kaikille eikä luvassa ole seksiä ensitreffeillä. Haluan tutustua ihmisiin selvin päin, joten työpaikkatreffit ovat minulle ok. Olen ollut jo vuosia naimisissa työpaikkaromanssin kanssa.
Etkö voisi antaa molemmille kundeille pildeä? Kaikki olisivat tyytyväisiä ja työt sujuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin ainakin sen mielenkiintoisenman kanssa, tai jopa molempien kanssa. Ei todellakaan heru kaikille eikä luvassa ole seksiä ensitreffeillä. Haluan tutustua ihmisiin selvin päin, joten työpaikkatreffit ovat minulle ok. Olen ollut jo vuosia naimisissa työpaikkaromanssin kanssa.
Joo, onhan näitäkin tapauksia. Valtaosa vaan päättyy siihen että työpaikalla on kaikilla vähän epämukava olo. Ap on ollut muutaman kuukauden uudessa työpaikassa, itse miettisin hyvin tarkkaan millaisen kuvan itsestäni haluan antaa.
Kävin, annoin, aloin ssalasuhteeseen, paljastuin js vaihdoin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, onhan näitäkin tapauksia. Valtaosa vaan päättyy siihen että työpaikalla on kaikilla vähän epämukava olo. Ap on ollut muutaman kuukauden uudessa työpaikassa, itse miettisin hyvin tarkkaan millaisen kuvan itsestäni haluan antaa.
Joo, totta. Täytyy osata pitää työnteko työpaikalla, ja jos treffeille lähtee, muu sutina työpaikan ulkopuolella. Muidenhan ei tarvitse asiasta edes tietää.
Varsinkin jos työpaikassa alle 50-100 henkilöä mieti hyvin tarkkaan. Miehet ei tunnu usein piittaavan tilanteen kiusallisuudesta ja uusi tuttavuus saa aikaan suurta kiinnostusta. Jälkikäteen voi olla äärimmäisen kiusallista jos on jopa treffaillut useita heti alussa. Keskity työntekoon.
Kiitos paljon kommenteista! Fiksuja neuvoja paljon.
Kaikesta huolimatta ajattelin ehkä sittenkin lähteä tämän ensimmäisen miehen kanssa uusille treffeille. Pitää edetä maltilla ja katsoa mitä tulee. Toiselle ehdin jo kirjoittaa viestin että kiitos kutsusta, mutta jatkossa haluan pitää tämän työkaverilinjan. Voi olla, että kaduttaa myöhemmin tämän ensimmäisen tapailu, mutta jos kemiat kohtaa niin harvoin se katsoo aikaa ja paikkaa. :)
-ap
Joo en lähtisi kyllä yksillekään duunikaveri-treffeille. Sä et varmaan halua olla se jolta heruu kaikille?