Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhde

Vierailija
27.05.2017 |

Olen kokeillut muutamaa nettiseksisivustoa ja useimmiten pettynyt. Viestejä tulee paljon ja moni haluaa jatkaa keskustelua mahdollisimman pitkään, varsinkin jos sivuston viestittely perustuu maksullisiin viesteihin. Jonkun ajan kuluttua huomaa viestien noudattavan samaa kaavaa ja silloin viimeistään ymmärtää viestittelijöiden olevan sivuston palkkalistoilla. Nyt en enää aio käyttää tällaisia sivustoja, koska se tuntuu olevan rahan tuhlausta.

Mutta silti haluaisin löytää nimenomaan salaista seksiseuraa, koska olen naimisissa ja toistaiseksi aion pysyäkin. Eli etsin naista mielellään 35-50 vuotiasta pidempiaikaiseen salasuhteeseen ja sinun oma suhdestatus voi olla mikä tahansa, ei väliä minulle kunhan tiedät mihin olet ryhtymässä. Tarkoitus olisi tosiaan löytää vain yksi "tyttöystävä", jonka kanssa ystävystyisi ja jakaisi sängyn lisäksi niin huolia kuin ilojakin.

Itse olen 49 vuotias mukava, tavallinen ja työtä tekevä pääkaupunkiseudulla asuva mies. Painoa on kertynyt sen verran että olen lievästi ylipainoinen, mutta vain lievästi. Yleensä pukeudun siististi, mutta rennosti. Pää minulla on ihan kalju, kun ajelen sen viikoittain. Jos näistä tuntomerkeistä ei tullut olo, että antaa olla, niin laita viestiä sähköpostiosoitteeseen hsalainen@gmail.com. Tiedän, että moni moraalinvartija ja häiriintynytkin tulee laittamaan postia, mutta toivottavasti joukossa on edes yksi, jonka kanssa voi tutustua ja jatkaa suhdeasiassa eteenpäin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin miettimään, että mikä tässä tekstissä saisi minut kirjoittamaan. Niin vastaus on ei mikään.

Viestissä ei ole yhtä ainutta koukkua, joka aaisi minut kiinnostumaan sinusta.

Mulla itselläni on salasuhde jo, se on entisen työkaverin kanssa. Edellytykset jutulle oli, että piti ihmisestä, luotti häneen ja välillämme oli kemiaa. Jos ja kun tämä juttu joskus loppuu, varmasti tarvitsen uuden virityksen, mutta jotta mut saisi kiinnostumaan, pitäisi kyllä nyt olla muutakin tarttumapintaa kuin että varattu keski-iläinen lievästi ylipainoinen mies etsii seksiseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän