Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyyperöinen

27.05.2017 |

Kävitkö jo nukkumaan? :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. :)

Vierailija
2/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Mitä puuhaat? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppupersoona kirjoitti:

pyy pyy kirjoitti:

Mitä puuhaat? :)

Tutkin ja kirjoitan edelleen. Paitsi äsken pidin pikku tauon. :)

Vierailija
4/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tehdä osan mun tehtävistä. :)

Vierailija
5/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Voisit tehdä osan mun tehtävistä. :)

En osaa, olen vajukki! :D

Vierailija
6/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää miettiä mikä on ero monitieteellisyyden, poikkitieteellisyyden ja tieteidenvälisyyden välillä.

Olen lukenut näistä tarkat määritelmät yhdellä kurssilla. Pitäisi kaivaa power pointit jostain...

Pengastin 20 min ja nyt kaikki paperit hujan hajan. :D

Vierailija
7/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monitieteisyys viittaa akateemiseen instituutioon, jossa on edustettuna useita tieteenaloja, tai tutkimukseen, jossa hyödynnetään eri tieteenaloja.

Monitieteisessä instituutiossa voidaan opiskella, tutkia ja opettaa laajaa tieteenalojen kirjoa. Monitieteinen tutkimus on luonteeltaan kokoavaa. Yhteistä tutkimusongelmaa tai -aluetta tarkastellaan ryhmätyön tapaan eri alojen kysymyksenasetteluista, menetelmistä ja teoreettisista lähtökohdista käsin. Eri osatutkimusten integroituminen tapahtuu yleensä loppuraportin tasolla. Eri tieteiden välillä ei kuitenkaan välttämättä synny todellista vuorovaikutusta, vaan nämä pysyvät ja toimivat erillisinä paradigmoina tai ”perinteisinä tieteinä”.

Monitieteisyydelle läheisiä käsitteitä ovat tieteidenvälisyys ja poikkitieteisyys. Tieteidenvälisyydessä tutkimuksellisen integraation oletetaan toteutuvan myös analyysin muotoutumisessa ja sisällössä itse tutkimusprosessin kuluessa.

Poikkitieteisyys edellyttää lisäksi käsitteellistä ja metodologista yhtenäisyyttä sekä prosessia, jossa teoreettinen viitekehys yhdistää erilliset osa-analyysi.

Tässä on Wikipediasta... :)

Vierailija
8/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm.... 

Vierailija
9/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyy pyy kirjoitti:

Monitieteisyys viittaa akateemiseen instituutioon, jossa on edustettuna useita tieteenaloja, tai tutkimukseen, jossa hyödynnetään eri tieteenaloja.

Monitieteisessä instituutiossa voidaan opiskella, tutkia ja opettaa laajaa tieteenalojen kirjoa. Monitieteinen tutkimus on luonteeltaan kokoavaa. Yhteistä tutkimusongelmaa tai -aluetta tarkastellaan ryhmätyön tapaan eri alojen kysymyksenasetteluista, menetelmistä ja teoreettisista lähtökohdista käsin. Eri osatutkimusten integroituminen tapahtuu yleensä loppuraportin tasolla. Eri tieteiden välillä ei kuitenkaan välttämättä synny todellista vuorovaikutusta, vaan nämä pysyvät ja toimivat erillisinä paradigmoina tai ”perinteisinä tieteinä”.

Monitieteisyydelle läheisiä käsitteitä ovat tieteidenvälisyys ja poikkitieteisyys. Tieteidenvälisyydessä tutkimuksellisen integraation oletetaan toteutuvan myös analyysin muotoutumisessa ja sisällössä itse tutkimusprosessin kuluessa.

Poikkitieteisyys edellyttää lisäksi käsitteellistä ja metodologista yhtenäisyyttä sekä prosessia, jossa teoreettinen viitekehys yhdistää erilliset osa-analyysi.

Tässä on Wikipediasta... :)

En edes jaksanut lukea tuota.. D:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi