Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosketuksen kaipuu

elle
26.05.2017 |

Onko täällä muita sinkkunaisia/miehiä? Miten jaksatte ilman seksiä ja toisen läheisyyttä (te, jotka siis ette sitä osta tai muuten saa)? Olen 39 v. nainen, ihan tavallinen ja jotkut pitäneet viehättävänäkin, mutta miestä en ole löytänyt vierelle. Liian ujo olen ottamaan kontaktia, vaikka ulospäin näytän reippaalta ja rohkealta. Tinderit ym tuntuvat toivottoman hankalilta, ja pelkkää seksiseuraa en missään nimessä halua.

Toki seksiä myös...Haluaisin tuntea miehen kädet rinnoilla, takapuolella ja joka puolella vartaloani. Haluaisin pitää miestä hyvänä, haluaisin hellää ja rajua seksiä. Kosketuksen puute sattuu fyysisesti. Ja henkisesti. On vaikea käsittää, että jollekin parisuhteessa elävälle seksi on pakollinen toimitus silloin tällöin. Minä kaipaan niin paljon miehen läheisyyttä, että tuntuu mahdottomalta jaksaa elää yksin. Yhden illan suhteet ei ole minun kohdallani ratkaisu. Ihmettä toivon, että jostain löytäisin kiltin ja rehellisen miehen.

Kommentit (2)

1/2 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks suhteellinen jolla samat mietteet. On todella raskasta elää ilman läheisyyttä ja seksiä, en edes enää tiedä miksi elän tässä suhteessa. Mies on todella tunneköyhä ei häntä voi miellyttää mitenkään. Minusta tuntuu todella yksinäiseltä tällä hetkellä. Olen elämäni risteyksessä enkä tiedä minne suuntaan lähtisin.

Vierailija
2/2 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Nuorempana yksinäisyys ja naisen vartalon ja läheisyyden puute sattui ihan konkreettisesti, painostavana kipuna vatsassa, puhumattakaan siitä henkisestä kivusta. Erityisesti armeija-aikana lomien jälkeen oli todella tuskallista kuunnella tupakavereiden kehuskelua kuinka olivat saaneet rakastella. Olin kovin ujo ja ja herkkä (silloin ei vielä puhuttu erityisherkistä) ja pelkäsin torjutuksi tulemista aivan järjettömästi. Kun tällainen tila jatkuu tarpeeksi kauan, kaipuu kasvaa aivan järjettömän isoksi ja puute saa kohtuuttomat mittasuhteet, se hallitsee elämää ja ajatuksia koko ajan. Sitä ei voi normaalisti seksiä saava ihminen ymmärtää. Ehkä lähin vertauskuva on kuvitella jos eläisit aivan liian vähällä ruoalla jatkuvasti vuodesta toiseen ja olisit pitkiä ajanjaksoja ilman ruokaa.

Jossain vaiheessa sain helpotusta maksetusta seksistä. Satuin löytämään 'palveluntarjoajan' joka kohteli asiakasta ihmisenä. Toki se on yksipuolista ja kylmää eikä mitenkään vastaa sitä että tuntisi myös toisen haluavan lähellesi... mutta erämaasta raahautuva ei ronklaa keitaan veden sameudesta tai sivumauista. Vaikka maksetun seksin jälkeen tuli usein huono olo, niin se opetti muutaman tärkeän asian. En enää pelkää naisia ja läheisyyttä ja lisäksi opin, että se ihanin tunne seksissä ei riipu naisen ulkoisesta kauneudesta, nuoruudesta tai kuppikoosta.

Yksi asia mitä suosittelen sinulle Elle on paritanssi. Alkeiden opettelun jälkeen pääsee turvallisessa ja hyväksytyllä tavalla toisen lähelle, painautumaan kahden kappaleen ajaksi kiinni toisen vartaloon ja jakamaan yhteisen tunteen musiikista ja toistenne vartaloista ja liikkeestä. Se on parhaimmillaan huumaavan ihanaa ja läheisyys tekee mielelle todella hyvää vaikka ei seksiä olekaan. Sitäpaitsi tanssipiireistä on hyvä todennäköisyys löytää se mies joka haluaa sinut vuoteeseen vierelleen pysyvästi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla