Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän miestäni puuttessa vaikka en haluaisi. Ei tee mieli...

Vierailija
26.05.2017 |

Suhteemme alussa n. 7 vuotta sitten olin halukas ja meillä oli paljon seksiä. Vähitellen se väheni ja nykyään voisin olla kokonaan ilman. On raskasta esittää, että kiinnostaa. Rakastan miestä ja kaikki muuten suhteessa hyvin. Onko kenellekään muulla tällaista?? Ahdistaa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kauan puutteessa ole, älä huoli.

Vierailija
2/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin haaveilen seksistä kenenkään komean miehen kanssa vaan fantasiani ovat enemmänki siinä että ihastuisin ja tekisimme söpöjä asioita yhdessä. Joskus kun minua sattuu panettamaan tyydytän itseni mutta miehen kanssa en edes muista milloin olisi haluttanut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lukea eroottisia romaaneja tai katsoa p**noa. Kohta pöksyt kosteina ja lähestyt miestäsi.

Vierailija
4/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Miksi et hoida itseäsi kuntoon kun asia kerran häiritsee sinua? Tuskinpa pitäisit särkevää hammastakaan kauan suussasi, joten miksi haluttomuus on sinulle niin vaikea asia hoitaa kuntoon? Oletko ylpeä siitä, että olet tuollainen? Miksi pihtaaminen on mielestäsi hyvä vallankäytön väline?

Vierailija
5/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin sanoakin että menee vieraisiin kun itse olen tällainen.

Ap

Vierailija
6/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala lukea eroottisia romaaneja tai katsoa p**noa. Kohta pöksyt kosteina ja lähestyt miestäsi.

Totta. Ja jos tuo ei auta, niin kyseessä on sairaus, mt-ongelma.

Vierailija
7/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö hormonaalista ehkäisyä? Miksi et hoida itseäsi kuntoon kun asia kerran häiritsee sinua? Tuskinpa pitäisit särkevää hammastakaan kauan suussasi, joten miksi haluttomuus on sinulle niin vaikea asia hoitaa kuntoon? Oletko ylpeä siitä, että olet tuollainen? Miksi pihtaaminen on mielestäsi hyvä vallankäytön väline?

Kerro mistä saan apua!! En todellakaan ole ylpeä tai mielellään tässä tilanteessa. Ehkä siksi teinkin tämän aloituksen että pääsisin asiassa eteenpäin

Vierailija
8/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos näin käy, voikin juttu mennä niin, että oletkin pikaisesti ex.

Vierailija
9/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos näin käy, voikin juttu mennä niin, että oletkin pikaisesti ex.

Senpä takia en niin ole sanonut, se ajatus vaan tulee mieleen välillä...

Vierailija
10/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo silloin tällöin ja säälittää mies. Mutta kyllä mä useimmiten lähden mukaan. Ja teen jopa alotteita vaikka mua itseäni ei edes haluta. Mä kai rakastan miestäni niin paljon, että haluan hänen olevan onnellinen ja tyytyväinen. Mutta ei parin viikon tauko silloin tällöin tee muuta kuin ihan hyvää. Kannattaa myös keksiä jotain vaihtelua seksiin. Kunnon hikiliikunta esim juoksu ja sali auttaa mua jostain syystä haluja nousemaan.

Vierailija
11/11 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo silloin tällöin ja säälittää mies. Mutta kyllä mä useimmiten lähden mukaan. Ja teen jopa alotteita vaikka mua itseäni ei edes haluta. Mä kai rakastan miestäni niin paljon, että haluan hänen olevan onnellinen ja tyytyväinen. Mutta ei parin viikon tauko silloin tällöin tee muuta kuin ihan hyvää. Kannattaa myös keksiä jotain vaihtelua seksiin. Kunnon hikiliikunta esim juoksu ja sali auttaa mua jostain syystä haluja nousemaan.

Helpottava kuulla etten ole ainoa. Mulle on kans helpompi jos itse teen aloitteen vaikka ei kiinnostaisi kun lähteä miehen aloitteeseen mukaan. Jospa mäkin löytäisin keinoja avuksi

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi