Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annetaan mies. ILMAINEN! 0€

I want to be free
26.05.2017 |

Lahjoitetaan mies uuteen kotiin ilmaiseksi. Käytetty, mutta vielä hyväkuntoinen. Käsittääkseni ollut noin keskimäärin kahdeksalla omistajalla.

Joudun luopumaan, koska minulla ei enää varaa pitää miestä. Toivon, että löytyy uusi koti joka varakas ja valmis kaikenlaiseen palvelutoimintaan miestä viihdyttääkseen.

Ominaisuudet:
- Loisii. Omistta oman kämpän mutta majailee kaikenaikaa omistajansa kodissa, jossa syö, juo, elää ja tarvitsee autokyytejä ILMAISEKSI. Omat rahansa käyttää omiin harrastuksiinsa.
- Ei puutu kotitaloustöihin millään tavalla. Omistaja saa kaikessa rauhasssa keskittyä siivoukseen, pyykkäämiseen, ruuanlaittoon, tiskaukseen, ym. kotitöihin täysin rauhassa ja täysin yksin.
- Viihtyy omassa maailmassaan. Ei mielellään ota fyysistä eikä psyykkistä kontaktia omistajaansa kuin ainoastaa kiima-aikoina, jolloin itse akti on suoraviivainen ja nopea. Ei jälkihellittelyvaatimuksia.
- Kusee pytyn reunoille, ripottelee partakarvojaan yltympäri lavuaaria ja haisee hielle ilman että itse tekisi asioille mitään.
- Turkki helppohoitoinen: peseytyy oma-aloitteisesti MAX. kerran viikossa.

Ei palautusoikeutta. Jos uusi omistaja päätyy etsimään uuden kodin, ei missään tapauksessa ilmoitusvelvollisuutta alkuperäiselle omistajalle.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mene kaupaksi ihan näin mutta jos lupaat kaupantekijäisiksi konjakkipullon saattaisi olla vientiä..lisäksi uusi omistaja tulee todella tarvitsemaan sitä konjakkia. On kyllä hyvä kun huolehdit että se pääsee uuteen kotiin, näin varmistat ettei se jää nurkkiisi pyörimään.

Minä toimitin omani ulkoruokintaan myöhään syksyllä. Valitettavasti jäi eloon ja tuotti jälkeläisenkin, onneksi vain yhden koska vaillinaisilla edellytyksillä varustetuista vanhemmista ei saa valioyksilöä vaikka mitä tekisi.

Vierailija
42/44 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö se matolääkkeen vapaaehtoisesti vai onko pidettävä kiinni ja pakotettava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikaan tuollaista miestä ole paljoa käytetty.

Vierailija
44/44 |
22.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdatko ikikiimaiseen, vaikkakin muilta ominaisuuksilta samanlaiseen? Voin kysyä nykyiseltä omistajalta joko hänkin on saanut tarpeekseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi