Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestän huonoa kohtelua ja surkeaa parisuhdetta, koska kaipaan miehen läheisyyttä

Enni
26.05.2017 |

Onko muita vastaavassa tilanteessa? Mies on taas lähtenyt riidan takia (hän loukkasi minua ja suuttui, kun mainitsin asiasta). Otan hänet joka kerta takaisin, kun yksin olo ahdistaa. Olen surkea! Inhoan itseäni!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: hän ei ole ainoa mies maailmassa. Fiksumpiakin löytyy.

ÄLÄ anna kohdella itseäsi kaltoin, koska kaipaat miehen läheisyyttä. Kunnollisiakin miehiä on olemassa.

Vierailija
2/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa dildo  ja laita mies pihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet ole vielä valmis eroon, ala kuitenkin työstää irtipäästämistä ja sitä että suunta on kohti eroa.

Samoista syistä kitkuttelin vuoden päivät elämäni huonoimmassa suhteessa. Emme sopineet ollenkaan yhteen ja tiesin sen alusta asti. 

Erosin polttamalla sillat takanani (haukuin toisen totaalisen lyttyyn, oikeista syistä tosin, ja vannotin ettei hän enää saa ottaa yhteyttä), jottei paluuta olisi, toisin kuin siihen asti. Ekat 2kk oli vaikeaa, mutta nyt on helpottanut paljon ja työstettyäni suhdetta, olen oppinut ihan älyttömästi siitä mikä itselleni on tärkeää sekä mitä en missään nimessä halua. Muutama deitti on jo takana ja on mielenkiintoista olla skarppina sen suhteen löytyykö miehistä kaipaamiani ominaisuuksia. Kiire ei ole löytää sitä oikeaa, nyt haluan valita juuri itselleni sopivimman kumppanin.

Työpaikkapsykologi suositteli Kimmo Takasen kirjaa, minkä nimeä en nyt muista, mutta käsittelee eroa ja uutta, parempaa suhdetta omien tunteiden tunnistamisen kautta. Teos löytyy kirjastosta. Suosittelen!

Vierailija
4/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos Sinulle ihana, mutta en usko, että kunnollisia miehiä niin paljoa on, että minullekin riittäisi. Olen jo kertaalleen avioliitosta eronnut, ja lapsiakin on.

Vierailija
5/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon neuvoista! Hyvä kirjavinkki myös :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä