Ostin irtokarkkeja
ja 2 noin 70v mummo kulki ohitse ja sanoi" ai, noin vanhanakin voi ostaa karkkia, itse en ole koskaan oppinut karkkia syömään. Olen 45v ja ostin niitä pienelle alle 10v lapselleni ja vaikka olisin ostanut itselleni niin, olenko liian vanha ostamaan karkkeja?
Kommentit (13)
Se on vaan, kun täytyy päästä muita arvostelemaan ja tuomitsemaan. Ilmeisesti se on ihan sisäsyntyinen juttu joillekin, eivät pysty ollenkaan käytöstään hallitsemaan. Pitää siis varmaan antaa anteeksi.
Sana kirjoitti:
:D Mummot saattavat joskus ohimennen sanoa jotain tuollaista. Minusta 45-v. voi ostaa irtokarkkia itselleenkin. Harvoin kyllä näkee mummoja irtokarkkeja ostamassa tai esim. pikaruokaravintoloissa.
Nuo kaksi mummoa kulki sen hyllyn ohi kassalle kun tuon tokaisivat. Mä en ole antanut iän vaikuttaa tekemisiin. Käyn mm pikaruokapaikoissa yms.
Täällä käy joka kerta citymarketissa irtokarkkitarjouksien aikaan kuhina siinä karkkilaareilla ja siinä nimenomaan on teinejä ja mummoja kauhomassa "halpoja" karkkeja pusseihin. Että kyllä ne mummotkin osaa.
Kyllä tässä aloituksessa eniten pisti silmää että mummoikäinen 45 vuotias mummottaa toisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä aloituksessa eniten pisti silmää että mummoikäinen 45 vuotias mummottaa toisia.
En koe itseäni vielä 45v mummoksi kun lapseni on pieni. Mummo minusta varmaan tulee joskus 20v päästä.
Mä oon 60 ja risat ja välillä valkkaan irtokarkkeja pitkään ja huolellisesti. Viimeksi jouduin taistelemaan paikasta yhden n samanikäisen pariskunnan kanssa. Vahinko tapahtui kotimatkalla, kun oli jo nälkä, ja ne karkit niin hyviä, että kotona oli vaan jämät pussinpohjalla. Ostan aina vaan n 100 gr.
oisit tokassu että ai, noin vanhat käy vielä ittekki jossai?
Itsekin kävin tänään ostamassa irtokarkkeja, lähes puolitoista kiloa. Kyllä siinä katse jos toinenkin tuli kanssaihmisiltä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe itseäni vielä 45v mummoksi kun lapseni on pieni. Mummo minusta varmaan tulee joskus 20v päästä.
Mummoikäinen kuitenkin olet. Millä oikeudella sä sanot tätä juttusi naista mummoksi?
Olen 42 ja tein itselleni irtokarkkipussin sittarin karkkialesta. On mulla lapsikin, mut ostakoot omansa :D
No hei mä en olisi saanut ostaa itselleni Lauantai-pussia, anopin mielestä ne on lasten karkkeja!
:D Mummot saattavat joskus ohimennen sanoa jotain tuollaista. Minusta 45-v. voi ostaa irtokarkkia itselleenkin. Harvoin kyllä näkee mummoja irtokarkkeja ostamassa tai esim. pikaruokaravintoloissa.