Olen 44 v ,olenko vanha?
Kommentit (17)
Et mutta alkaa olla viime hetket käsillä muuttaa elämän suuntaa parempaan päin, hankkia tietynlaisia hurjia kokemuksia jne.
Minusta 44-vuotias ei ole vanha eikä nuori, vaan keski-ikäinen.
Just hyvä ikä! Paria ikäistäsi sivusta seuranneena näyttää siltä, että tuon ikäisrnä alkaa oleen jo aika sinut itsensä kanssa ja on käryä siitä mitä haluaa, pienet vastoinkäymiset osataan ohittaa ja elämä näyttää kohtalaisen valoisalta. On sitten mies tai nainen niin moni tuon ikäinen näyttää fyysisestikin hyvinvoivalta vaikka olisikin pari ryppyä ja kylkimakkara.
Vierailija kirjoitti:
Et mutta alkaa olla viime hetket käsillä muuttaa elämän suuntaa parempaan päin, hankkia tietynlaisia hurjia kokemuksia jne.
Hurjat kokemukset on hankittu nuorena.
Oon 44v mies ja kuuntelen samoja hevibändejä kuin 30 vuotta sitten. Tunnen itseni nuoreksi vaikka kroppa vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Mennä nukkumaan pesemättä hampaita
Juoda mehua suoraan tölkistä
Jättää Salkkarit katsomatta
Ostaa punaista maitoa
Näitäkö tarkoitit?
Olet. Ihmisen kuolemisprosessi alkaa 20v jälkeen. Onneksi olen vielä 19 ja elämä on ihanaa :)
Ihan pentuhan sinä olet. t. 48-vuotias nuori mies
Vierailija kirjoitti:
Olet. Ihmisen kuolemisprosessi alkaa 20v jälkeen. Onneksi olen vielä 19 ja elämä on ihanaa :)
Kuoleminen ei kuule vaadi mitään 'prosessia'. Se voi käydä ihan yks'kaks, niinkuin entiselle sotilaalle. Onneksi koet, että elämäsi on ihanaa, mutta ei se kaikille välttämättä ole tuossakaan iässä ihanaa ja monille se 'elämän ihanuus' voi ehkä alkaakin vasta myöhemmin.Ei se oma ikä nimittäin välttämättä se ainoa elämän (mahdolliseen) 'ihanuuteen' vaikuttava seikka ole.
Nuorempi kuin 55. Vanhempi kuin 33.
Et, ainoastaan työnantajille olet.