Happokuorinta kotona
Millä olette tehneet?Mulla on Madaran Aha-kuorinta,mutta tarkoitan kunnon kuorintoja.
Tilasin 15 prossaisen mantelihapon.Miltä nämä tuntuu ja mitä olette käyttäneet?
Kommentit (7)
Saako noilla kotikuorinnoilla ryppyjä pois?
Minulla on melko mietoa maitohappoa kotona. Kuorin toisinaan kuuriluonteisesti parina peräkkäisenä iltana. Yksi kuorinta ei vielä vaikuta juuri mitenkään, mutta 3-4 peräkkäisen jälkeen vanha ihokerros kuoriutuu pois ja alta tulee freessiä uutta ihoa. Olen tykännyt.
Kotikuorinnoillakin on varmaan tehoa.Ei nämä ole mitään palovammaosasto-kamaa,vaikka joku niin väittikin.Ihan saa Suomesta ostaa ja täällä on tiukka kontrolli.
4, minkä vahvuinen sulla on?Ostin mantelihapon koska se käy kesällä tehtäväksi myös.
Kiinnostaa käyttökokemus, onko ihan siedettävä?
Olen ihan mikroneulannutkin kotona 0.75 neuloilla. Joo, kyllä se tuntuu, no sattuu, mutta tulokset on uskomattomia. Kolme kertaa takana ja katkenneet verisuonet nenän pielissä on lähes kadonneet. Iho tasoittunut jne.
Happokuorintoja myydään ihan yleisesti. Ne ovat turvallisia oikein tehtynä ja pienelle alueella ensin testattuna. Näin olen lukenut ja en kyllä usko, että Suomessa saisi vapaasti myydä mitään vaarallisia happoja.
Ap
Mistä näitä omalla terveydellä leikkiä löytyy? Palovammaosatolle tulee viikoittain kotikuorintoja tehneitä.