Nainen jonka kengän koko on 36
Miltä tuntuu omistaa yhdet maailman seksikkäimmistä jaloista?
Kommentit (41)
Kengän koko vaihtelee, laihempana jalassakin on vähemmän rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
182cm nainen ja 43 jalan koko :D joutuu käyttään miesten kenkiä
Mä olisin ilonen jos mul olis joku 40 koon jalka. :D 39 koon jaloilla ei meinaa näin 180cm pitkänä pysyä pystyssä xD
T. Se aiempi 180cm pitkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kenkäkaupoista on aina loppunut koot 36 ja 37, joten eipä nämä jalat taida kovin erikoiset olla.
Kokoa 36 tilataan kauppoihin vähiten, koska sen kokoinen jalka ei ole nykyään mitenkään yleinen aikuisella. Siksi niitä ei ole koskaan jäljellä, kun ne tilatut kaksi paria on jo myyty. Ja tämä on ihan fakta, voitte kysyä keneltä tahansa kenkien sisäänostajalta.
Saattaa olla, en epäile. V***taa vaan kun ei koskaan löydä kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Voiko aikuisella olla edes noin pieni jalka? Oon luullu et 38 on pieni ja 40 normaali.
38 jalka naiselle pieni? Missä maailmassa oikein elät. 34 on ehkä pieni, 36 se "normaali" koko. Kyllä tuollaiset 38-40 on jo keskimääräistä isompi jalkaisia. Jos on yli 40 niin melkoiset kanootit alkaa olla :D
Heh, eipä ole tullut mieleen moinen. Ihan sopusuhtaisilta jalkani näyttävät peilistä katsoessa, kenkäkokoani löytyy helposti kaupoista ja pysyn pystyssä jaloillani. Parasta on ehkä se, ettei ole kenenkään fetissin kohde. T. kanootit kokoa 41
Ihan aikuiset naisetko täällä väittelevät siitä, mikä on oikea kengänkoko naiselle? Tarvitseeko ihmetellä mistä tytöille tulee ulkonäköpaineita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikista kenkäkaupoista on aina loppunut koot 36 ja 37, joten eipä nämä jalat taida kovin erikoiset olla.
Kokoa 36 tilataan kauppoihin vähiten, koska sen kokoinen jalka ei ole nykyään mitenkään yleinen aikuisella. Siksi niitä ei ole koskaan jäljellä, kun ne tilatut kaksi paria on jo myyty. Ja tämä on ihan fakta, voitte kysyä keneltä tahansa kenkien sisäänostajalta.
Höpö löpö. Nro 36 kenkiä löytyy aina poistolaareistakin.
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämä (todennäköisesti mies, mutta voi olla nainenkin) palannut, joka on huomannut isojen jalkojen olevan arka aihe joillekin naisille ja purkaa nyt omaa pahaa oloaan pilkkaamalla isojalkaisia ja ylistämällä pienijalkaisia.
Mene hoitoon.
T. Siro 42
Vierailija kirjoitti:
Parasta on ehkä se, ettei ole kenenkään fetissin kohde. T. kanootit kokoa 41[/quote kirjoitti:
Mistä tiedät, vaikka olisitkin.?
Minulla hölskyisi jopa 36 numeron kengät jalassa. Käytän paljon pienempiä :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö löpö. Nro 36 kenkiä löytyy aina poistolaareistakin.
Varmasti, kuten kaijen muunkin kokoisia, mutta se johtuu siitä että ko. kenkä ei ole kaunis, hyvä jalassa tms. Pienijalkaisetkaan ei osta sellaista kenkää, jonka ulkonäkö tai käyttömukavuus ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Voiko aikuisella olla edes noin pieni jalka? Oon luullu et 38 on pieni ja 40 normaali.
38 jalka naiselle pieni? Missä maailmassa oikein elät. 34 on ehkä pieni, 36 se "normaali" koko. Kyllä tuollaiset 38-40 on jo keskimääräistä isompi jalkaisia. Jos on yli 40 niin melkoiset kanootit alkaa olla :D
Heh, eipä ole tullut mieleen moinen. Ihan sopusuhtaisilta jalkani näyttävät peilistä katsoessa, kenkäkokoani löytyy helposti kaupoista ja pysyn pystyssä jaloillani. Parasta on ehkä se, ettei ole kenenkään fetissin kohde. T. kanootit kokoa 41
Taidat olla väliinputoaja. Esim. Quentin Tarantino on hulluna Uma Thurmanin 43-koon jalkoihin. :D
T. 42:n kanootit, mutta hyvin näillä eteenpäin pääsee
Tykkään kyllä pienistä jaloistani, mutta välillä ärsyttää, kun hyviä avokkaita on vaikea löytää. Toisaalta joskus on kiva käydä katselemassa lastenosaston tarjontaa. Siellä puolella voi parhaimmillaan olla tosi tyylikkäitä kenkiä puolet halvemmalla. Just ostin yhdet loaferit lasten puoleta ja lisäksi mun talvikengät on myös lasten mallia.
Ystäväni muistaa aina mainostaa pieniä jalkojaan, se on vähän huvittavaa. Minulla koko 40.
Okei, en koskaan ajatellut että nämä kummoiset olisivat. Ne ovat vain jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, en epäile. V***taa vaan kun ei koskaan löydä kenkiä.
Itse pienijalkaisena tilaan pääsääntöisesti nettikaupoista, esim. Everything 5 pounds.com on ehkä paras kauppa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä johtuu siitä että kenkäkaupat tilaavat 36 kenkäpareja 1kpl/malli. Eli niitä 36 on vaan ne yhdet, siksi ne on aina loppu.
Exien kengänkoot on olleet 36, enkä tiennyt siinä olevan erityistä taikaa. Pitänee iskeä seuraavaksi toinen koko ja verrata.
Tuntuu ihan kivalta. On saanut jotain kaunista ilmaiseksi ja se pysyy koko eliniän. Saa valita kaupassa aina kauneimmat kengät. Ei tarvitse ottaa kanootteja.
Kenen mielestä jalat on kauniit... Kyllä mullakin on pienet jalat, mutta odotas kun otan kengät ja sukat pois... kovettuneet kantapäät vaikka kuinka rasvaan, ruman muotoiset varpaat, puoliksi irronnut isovarpaan kynsi ym. Ei hehkeät! Mun jalat joutuvat koville kun päivän kipsuttelen korkkareissa ja illalla lenkkipoluilla.