Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4 vapaapäivää ja puuhastelua omassa pihassa <3

Vierailija
26.05.2017 |

Ihana kuin on vapaata niin monta päivää ja mies reissussa lasten kanssa anoppilaasa. Oon rauhassa saanut puuhastella ja tehnyt koko ensi viikon ruuat valmiiksi. Näppärää kun tekee ison satsin ja jakaa pakasterasioihin.

Pihalla oon puuhastellun kun hullu, pohjoisessa on lunta vähän ja maa märkää mutta haravoin melkein kaiken, siivosin puskat ja kulotin melkein koko pihan. Oli vaikea saada palamaan kun maa märkää mutta löytyi varaston takana lojuneelle vanhalle traktorin dieselille käyttöä.

Nyt vielä pullat uuniin ja kunnon kevät siivous sisällä, niin on ihana aloittaa taas viikko lasten kanssa <3<3

Miten teidän pitkät vapaat on mennyt ??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, mietitkö ollenkaan, että ei bensaa voi noin vain läikytellä maaperään ? Wt..

Vierailija
2/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten kuulostaa hienolta ja itsekin tein pihahommia: leikkasin nurmikon ja siirsin uloskukkineet sipulikukat ruukuista kukkapenkkiin ja siistin muutenkin kukkapenkit. Koti tuli myös sisältä siivottua, ikkunanpesu vielä edessä. 

Tuota kulotusta en kuitenkaan oikein ymmärtänyt, en ole koskaan kuullut että joku polttaisi maaperää pihanhoitomielessä. Onko tällä joku maaperää lannoittava vaikutus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoho oli syksyllä kadvanut niin pitkäksi kun leikkuri oli rikki niin kulotus hoitaa vanhan ruohon pois ja tuhka lannottaa maata :) ap

Vierailija
4/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi kuulostaa melkeen kuin  työpäiviltä vaikkakin siis "vain" koti- ja pihatöitä.

No, oon halunnutkin siinä mielessä "helppoa" elämää, yksi lapsi ja kerrostaloasunto, syödään vapaapäivinä usein ulkona ja retkeillään ja reissaillaan jossain missä tuntuu pääsevän irti arjesta.

Vierailija
5/5 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuin on vapaata niin monta päivää ja mies reissussa lasten kanssa anoppilaasa. Oon rauhassa saanut puuhastella ja tehnyt koko ensi viikon ruuat valmiiksi. Näppärää kun tekee ison satsin ja jakaa pakasterasioihin.

Pihalla oon puuhastellun kun hullu, pohjoisessa on lunta vähän ja maa märkää mutta haravoin melkein kaiken, siivosin puskat ja kulotin melkein koko pihan. Oli vaikea saada palamaan kun maa märkää mutta löytyi varaston takana lojuneelle vanhalle traktorin dieselille käyttöä.

Nyt vielä pullat uuniin ja kunnon kevät siivous sisällä, niin on ihana aloittaa taas viikko lasten kanssa <3<3

Miten teidän pitkät vapaat on mennyt ??

Bensa on parempaa diesel ei tahdo syttyä palamaan kun maahan kaataa.

Itse kulotin bensalla ja poltin pari vanhaa sohvaa ja muita lastulevyhuonekaluja. Ai ai että on jo kevättä ilmassa ja niin linnut lauloi aamusta, mustarastaskin lauloi niin somasti ..siihen asti kunnes meidän kisuli nappasi sen ja ai ai että oli hyvä paisti ja kehräsi päälle makiasti.

Tästä se kesä tulee.