Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus on katsojan silmissä, eikö?

Vierailija
26.05.2017 |

Mun nainen on kauneinta päällä maan, vaikka moni eri mieltä kuten hän itsekin. Hänellä on 20kiloa ylipainoa, en näe sitä. Hänellä on kaunein sielu, on kiltein ihminen ja asettaa aina mut etusijalle kaikessa, haluaa mulle kaiken, on niin huolehtivainen ja ajattelee sina mun toiveita ja tarpeita. Hänen katse kun hän mua katselee, hänen kosketus...on niin rakkautta täynnä. Jos olen edes puolet yhtä hyvä olen iloinen, toivon että olen yhtä hyvä hänelle kun hän minulle. Olen nainen, hän on nainen. Parempaa en voisi ikinä toivoa. Muita yhtä onnellisia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jepjep

Vierailija
2/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blaah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on, en ole kaunis itsekään. Mieheni todella komea ja saisi kdnet vaan. Mun kanssani hän on silti ollut yli 10vuotta ja sanoo just noin kun ap kertoo....

Vierailija
4/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen viehättävänä hyvinkin erilaisia ihmisiä. Se ei ole välttämättä standardien mukaista kauneutta.

Vierailija
5/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksikää joku kauneuden ja viehättävyyden määritelmä :)

Vierailija
6/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sanottiin että lihavassa kumppanissa on se hyvä puoli, ettei muut katsele ja että lihava on kiitollinen kun kukaan suostuu hänen kanssaan olemaan. Nykyään on painot nousseet, huumorin parantumisesta eos. Huolestuttavaa on juuri nuorten merkittävä ylipaino.

Sensijaan on normaalia, että aikuinen nainen painaa enemmän kuin nuorena tyttönä. Jos vaimo on nuorena painanut 50 ja nyt 70 ja pysyy siinä, se on täysin normaalia.

Rakkaussuhteessa toivoo ettei menetä toista. Runsas ylipaino on todettu sairastuttavan. Silloin kuitenkin puhutaan yli satakiloisista.

Tärkeä on jos jotain liikuntaa harrastaa. Tärkeintä että elämä on muutenkin kunnossa.

Vierailija
7/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksikää joku kauneuden ja viehättävyyden määritelmä :)

Eiköhän se ole se inhimillinen lämpö, hyvyys.

Vierailija
8/8 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka aidosti välittää ja rakastaa, joka ottaa sun toivomuksia huomioon, joka on läsnä. Jolla oikeat arvot kohdallaan, eikä tavaran määrä ole tärkein asia. Hän on kaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi