Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä aikuistubettajia?

26.05.2017 |

Tiedättekö ketään hyviä aikuistubettajia? Teinit ei kiinnosta yhtään.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "tubettaja" jota seuraan on sellainen kuin Silent selittää. Tykkän tosi paljon hänen huumorintajustaan ja muutenkin vaikuttaa tosi symppikseltä ihmiseltä. Kaikkien videoiden aiheet eivät minua kiinnosta (esim. jotkut pelijutut) mutta syvällisemmät videot ovat olleet mielenkiintoisia. Kertoilee mm. opinnoistaan ja elämästään Virossa. Suosittelen ainakin kurkkaamaan!

Vierailija
22/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa "tubettaja" jota seuraan on sellainen kuin Silent selittää. Tykkän tosi paljon hänen huumorintajustaan ja muutenkin vaikuttaa tosi symppikseltä ihmiseltä. Kaikkien videoiden aiheet eivät minua kiinnosta (esim. jotkut pelijutut) mutta syvällisemmät videot ovat olleet mielenkiintoisia. Kertoilee mm. opinnoistaan ja elämästään Virossa. Suosittelen ainakin kurkkaamaan!

Herranjumala, täällä on muita hiljasia!

Tosiaan, Silentin videot keskittyvät myös popkulttuuriin ja erilaisiin animetapahtumiin, mutta muut videot sopivat varmaan teille av-mammoillekin. Silentillä on mukava, pehmeä ääni ja hän puhuu asiaa osittain popkulttuurireferensseillä höystettynä. Mukava mies, suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata facesta aikuistubettajat!

Vierailija
24/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hegesippus,pertti nykänen ja olli heikkilä.

Vierailija
25/49 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma Pia, (Mansikkkan äiti)

Vierailija
26/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
27/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neil Degrasse Tyson. Ei varsinainen tubettaja (siis vlog-tyyppinen hahmo) mutta puhuu paljon mielenkiintoisista aiheista ja helppotajuisesti. Aiheiden luonteeseen nähden on jopa hauska heppu :-D

Wayne Goss. Kaksi kanavaa, toinen meikkeihin liittyvä, toisella myös muuta asiaa. Ainoa MUA jolta oikeasti oppinut jotain, ilman mitään tekopirteää "whats up bi7ches OMG this is SOO COOL" -tyyppistä lätinää ja bling blingiä.

Vierailija
28/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna Pakarinen!

Vierailija
29/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RustLighter

Vierailija
30/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Viheraho. Tubettajien kuningas.

Vierailija
31/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realm of Maria

Vierailija
32/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina-Katariina!

Vierailija
33/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iina-Katariina!

Se että on lapsi ei tarkoita että on aikuinen. Mun mielestä Iina-Katariina ei todellakaan lasketa aikuistubettajakasi.

Täällä mainittujen lisäksi suosittelen Jesse Braunia ja jossain määrin Eddspeaksia ja Vinkaretta. Viimeiseksi mainitut nauttivat kyllä jonnejen suositota myös mutta jotkut sisällöt ovat kivoja myös kypsempien mielestä.

Vierailija
34/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottukoira, MrFixit, SignElis, Vanhamatti, MikaTarja Niemelä

Vierailija
35/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimila, oisko?

Vierailija
36/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pottukoira

Vierailija
37/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin eilen katselemaan Dan Bellin videoita. Jonkin verran löytyy urbexia, mutta mielestäni parasta on "another dirty room" -sarja, jossa tämä kahden kaverinsa kanssa kiertää ties mitä kamalia motelleja tutkien mitä kaikkea kivaa niistä löytyy (esim erinäiset ihmisen eritteet, luteet, roskat, home). :D

Vierailija
38/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iina-Katariina!

Se että on lapsi ei tarkoita että on aikuinen. Mun mielestä Iina-Katariina ei todellakaan lasketa aikuistubettajakasi.

Täällä mainittujen lisäksi suosittelen Jesse Braunia ja jossain määrin Eddspeaksia ja Vinkaretta. Viimeiseksi mainitut nauttivat kyllä jonnejen suositota myös mutta jotkut sisällöt ovat kivoja myös kypsempien mielestä.

Iina käy töissä ja elää muutenkin aikuisen elämää 24-vuotiaana, teinikö hän sitten on?

Vierailija
39/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyan (britti)

Vierailija
40/49 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Mäkipelto! Hauska huumori, mielenkiintoisia ja pohdiskelevia videoita ja erilainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän