Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset kengät salille? Suosituksia!

Vierailija
26.05.2017 |

En ole käynyt salilla ennen. En siis tule nostelemaan mitään 100 kg painoja kuitenkaan. Ajattelin myös jumpassa (mikä pumppi nyt onkaan) alkaa käydä. Mitkä olisivat hyvät kengät? Merkkisuosituksia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin intersportista 60e maksavat Niken "pehmeät" salille tarkoitetut kengät. (Selvisi myyjältä kysymällä millaiset sinne sopii) Mukavat jalassa. Toki jos säästää haluaa, voi vaikka Citymarketista osaa halvat sisäkengät salille.

Vierailija
2/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painikengät on ihan ok. Omaan jalkaan sopii Asicsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painikengät. Kannattaa myös opetella kyykkäämään. Ainoa liike jolla saa takapuolta kiinteämmäksi.

Vierailija
4/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonnostokengät on tietty salille hyvät, mutta en yhtään tiedä, miten sopivat pumppiin.

Vierailija
5/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painikengät. Kannattaa myös opetella kyykkäämään. Ainoa liike jolla saa takapuolta kiinteämmäksi.

Painikengät on muuten todella hyvät, mutta eivät sovellu kyykkäämiseen.

Kyykyssä pitää olla tukevat ja tasapohjsiset hieman kannasta korotetut kengät. Tukeva "stanssi" lattiaan.

Painikengissä kantapää on lähes pyöreä ja muutenkin tossumainen.

Vierailija
6/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonnostokengät on tietty salille hyvät, mutta en yhtään tiedä, miten sopivat pumppiin.

Toimii pumpissa paremmin kuin aerobic-kengät.

Vierailija
7/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on, että jos et salilla vaikkapa juokse juoksumatolla tai tee aerobista treeniä (kuten erilaisia hyppyjä), ei ole väliä, millaiset tossukat sinulla on salilla.

Kuntosalit yleensä edellyttävät jalkineiden käyttöä, mutta ennemmin huomaavaisuudesta muita asiakkaita kohtaan kuin siitä syystä, että ilman kenkiä ei voisi treenata tai että jonkun treenin vuoksi pitäisi salilla olla tietynlaiset kengät. Toki jos paino putoaa jalan päälle, kenkä suojaa enemmän, mutta en ole tällaistakaan vahinkoa koskaan päässyt 10 vuoden aikana näkemään.

Erityisesti kommentti painonnostokengistä on kummallinen, koska ap kertoi olevansa aloittelija eikä edes kertonut treenaavansa nimenomaan painonnostoa.:)

Kun sinulla kuitenkaan ei ole tarvetta erottua massasta, jotkut jumppaan tarkoitetut kengät tai sisäpelikengät ovat ihan hyvät, ja niillä voit käydä myös jumpassa. Itse olen käynyt myös bodypumpissa paljain jaloin välillä ja sillä tunnilla ei jalkineilla ole mitään merkitystä. On myös välillä huono jaloille olla 24/7 tuetuissa kengissä, tämä on oma syyni olla välillä ilman jalkineita tunnilla.

Vierailija
8/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kommentti painonnostokengistä on kummallinen, koska ap kertoi olevansa aloittelija eikä edes kertonut treenaavansa nimenomaan painonnostoa.:)

Kun sinulla kuitenkaan ei ole tarvetta erottua massasta, jotkut jumppaan tarkoitetut kengät tai sisäpelikengät ovat ihan hyvät, ja niillä voit käydä myös jumpassa. Itse olen käynyt myös bodypumpissa paljain jaloin välillä ja sillä tunnilla ei jalkineilla ole mitään merkitystä. On myös välillä huono jaloille olla 24/7 tuetuissa kengissä, tämä on oma syyni olla välillä ilman jalkineita tunnilla.

Painonnostokenkä vaikuttaa selän ja nilkan asentoon kyykyssä. Lisäksi pohja ei anna periksi, jolloin kyykystä tulee stabiilimpi. Miksikäs aloittelijan pitäisi aloitella huonommilla kamppeilla?

Vierailija
9/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonnostokenkä vaikuttaa selän ja nilkan asentoon kyykyssä. Lisäksi pohja ei anna periksi, jolloin kyykystä tulee stabiilimpi. Miksikäs aloittelijan pitäisi aloitella huonommilla kamppeilla?

Koska kyykyssä ei ole niin paljon painoa että sillä olisi mitään väliä, mitkä kengät on alla.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi