Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut huumehörhöt onnistuvat elämässä?

Vierailija
26.05.2017 |

Esim. jotkut lääkärit ja julkkiset jne..
Tosi ärsyttävää kun itse on päihteetön ja silti jollain huumehörhöllä menee paremmin :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsettomuushoidoissa käyvä kaveri murehtii aina miksei hän saa lasta ja kaikki narkkarit saa.

Vierailija
2/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsettomuushoidoissa käyvä kaveri murehtii aina miksei hän saa lasta ja kaikki narkkarit saa.

Ihmeelline ajatusmaailma että hän jotenkin ansaitsisi lapsen enemmän kuin narkkarit ja universumi / Jumala / kohtalon tämän pitäisi tajuta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeelline ajatusmaailma että hän jotenkin ansaitsisi lapsen enemmän kuin narkkarit ja universumi / Jumala / kohtalon tämän pitäisi tajuta :D

Täytyy myöntää, että joskus pieni katkeruus häivähtää sisimmässä, kun saan kuulla kuinka ja sillä ja sillä narkomaanilla on lapsia. Lapset siis toki huostassa. Eihän elämä tietenkään ole reilua, en sitä odottanutkaan.

Vierailija
4/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää, että joskus pieni katkeruus häivähtää sisimmässä, kun saan kuulla kuinka ja sillä ja sillä narkomaanilla on lapsia. Lapset siis toki huostassa. Eihän elämä tietenkään ole reilua, en sitä odottanutkaan.

Ai katos vaan. Naisiltakin löytyy kilttimies-logiikkaa. "Mä ansaitsen lapset, kun mä en käytä huumeita." :DD

Vierailija
5/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelmaisen elämä ei yleensä muuten ole kovin mukavaa vaikka onnistuisikin ulkoisesti menestymään vaikka lääkärinä. En ole ainakaan itse yhtään kateellinen.

Vierailija
6/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai katos vaan. Naisiltakin löytyy kilttimies-logiikkaa. "Mä ansaitsen lapset, kun mä en käytä huumeita." :DD

En maininnut sukupuoltani enkä todennut, että jotenkin "ansaitsisin" lapsia. Mutta kun nyt aloin miettimään niin kyllä, mielestäni olisin ansainnut lapsia ennemmin kuin henkilö, joka asettaa päihteet lastensa edelle ja jotka antoivat lapsensa pois voidakseen vetää kamaa joka päivä.

Vierailija
7/7 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikkien päihteitä/huumeita käyttävien rock "tähtien" takia minäkin aijon käyttää huumeita tullaksen joksikin. Lahjakkuus, pelkkää skeidaa, kyllä se on imuroitu huumeista se lahjakkuus. Ja eiku kaikista miljordäärejä, vai mitä ne nyt on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi