Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

saako lääkäri tietää olenko hakenut lääkkeet apteekista?

Vierailija
26.05.2017 |

En haluaisi hakea kun tiedän että lääkkeet eivät auta vaivaani.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietää, ja näkee kanta.fi:stä, milloin haettu, mistä haettu. Kai tuon tiesit?

Vierailija
2/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, näkee kannasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tietää, ja näkee kanta.fi:stä, milloin haettu, mistä haettu. Kai tuon tiesit?

Voi ei. En ollut varma. Mulla on särkylääkkeitä ennestään kotona, en siis tarvitsisi.

Vierailija
4/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä hakenut yleensä määrätyt lääkkeet, mutta jotkut ovat vain hätävarjoja ja jäävät syömättä, toivottavasti lääkäri ei kuvittele, että niitäkään haettuja lääkkeitä välttämättä syödään.

Vierailija
5/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et sanonut lääkärissä, ettet usko lääkkeiden auttavan vaivaasi? Olisit voinut keskustella muista vaihtoehdoista.  

Vierailija
6/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. En ollut varma. Mulla on särkylääkkeitä ennestään kotona, en siis tarvitsisi.

No näkee myös milloin olet edellisellä keralla hakenut jos olet reseptilääkkeitä hakenut.Eli jos esim. olet saanut nyt tulehduskipulääikkereseptin ja aikaisemmin vastaavaa niin voit toki sanoa että sinulla on vielä edellisiäkin.Toki särkylääkkeiden vaikutuksissa eroja ; esim. ns. uudensukupolven lääkkeiden vaikutus johonkin vaivaan huomattavasti tehokkaampi.

Vierailija
7/7 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi et sanonut lääkärissä, ettet usko lääkkeiden auttavan vaivaasi? Olisit voinut keskustella muista vaihtoehdoista.  

Lääkärihän ne tutkimukset määrää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme