saako lääkäri tietää olenko hakenut lääkkeet apteekista?
En haluaisi hakea kun tiedän että lääkkeet eivät auta vaivaani.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Saa tietää, ja näkee kanta.fi:stä, milloin haettu, mistä haettu. Kai tuon tiesit?
Voi ei. En ollut varma. Mulla on särkylääkkeitä ennestään kotona, en siis tarvitsisi.
Olen kyllä hakenut yleensä määrätyt lääkkeet, mutta jotkut ovat vain hätävarjoja ja jäävät syömättä, toivottavasti lääkäri ei kuvittele, että niitäkään haettuja lääkkeitä välttämättä syödään.
No miksi et sanonut lääkärissä, ettet usko lääkkeiden auttavan vaivaasi? Olisit voinut keskustella muista vaihtoehdoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tietää, ja näkee kanta.fi:stä, milloin haettu, mistä haettu. Kai tuon tiesit?
Voi ei. En ollut varma. Mulla on särkylääkkeitä ennestään kotona, en siis tarvitsisi.
No näkee myös milloin olet edellisellä keralla hakenut jos olet reseptilääkkeitä hakenut.Eli jos esim. olet saanut nyt tulehduskipulääikkereseptin ja aikaisemmin vastaavaa niin voit toki sanoa että sinulla on vielä edellisiäkin.Toki särkylääkkeiden vaikutuksissa eroja ; esim. ns. uudensukupolven lääkkeiden vaikutus johonkin vaivaan huomattavasti tehokkaampi.
Vierailija kirjoitti:
No miksi et sanonut lääkärissä, ettet usko lääkkeiden auttavan vaivaasi? Olisit voinut keskustella muista vaihtoehdoista.
Lääkärihän ne tutkimukset määrää.