Katsoin eilen yhden jakson TI-Suomea ja menetin uskoni tulevaisuuteen..
Ja miksi? Noiden nuorten vuoksi. Oikeesti. Tuossako on Suomen tulevaisuus? Saari täynnä Jennikoita ja Janikoita, kaikilla ihan järkyttävät hiustenpidennysreuhkat, tatuoinnit, meikit ja näyttää olevan ihan normaalia ryypätä kolme viikkoa putkeen ja panna ketä milloinkin.
Pahin look on ehkä Pauliinalla, jonka hiukset muistuttavat troll-nukkea (vanhat kyllä muistaa!) ja kulmakarvat on juuri sitä karmeaa nykymuotia.
Eikö nykyajan naisilla ole mitään makua? Milloin noin mauttomasta trash-lookista tuli ihan tavallista ja normaalia? Miksei kellään ole enää pelkästään omia hiuksia ja luonnollista meikkiä?
Tokihan ohjelma on kärjistetty formaatti, mutta tämä ilmiö näkyy muuallakin kuin tuossa sarjassa. Luonnottomasta ulkomuodosta alkaa tulla niin normaalia ettei kohta tiedä mikä on normaalia.
Olenko yksin tätä mieltä??
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Joo, olet kyllä aika metsässä.
Miksi katsot ko. sarjaa? Sehän on tarkoituksella tehty tuollaiseksi, että ihmiset eivät ole ihmisiä vaan moraalittomia olioita, joita katsoja saa sättiä ja arvostella - näin katsojalle tulee älykäs olo, mutta yleensä näitä sarjoja katsovat ovat itsekin älyllisesti aika alhaisella tasolla.
Nuoria, huonoista oloista tulleita ihmisiä, jotka muuten keikkuisivat lähiöbaarissa. Tällaisia ihmisiä on aina ollut, mene vaikka sinne baarin katsomaan. Ne pubiruusut ovat just näitä nuoruuden jessicoita, silloin ei vaan ollut kanavaa, että olisivat päässeet esittelemään avujaan.
Enemmän olisin huolissani sinun sivistys ja älykkyystasostasi kun tällaista sarjaa suostut katsomaan. Laitapa telkka kiinni ihan reippaasti ja otat venäläisen klassikon käteesi. Se mitä tunget tajuntaasi, vaikuttaa sinuun. Jos ottaisit sivistyneempiä harrastuksia, huomaisit yhtäkkiä että maailmalla onkin jonkinlainen tulevaisuus sittenkin!
Revolveri?
Kai sä nyt ymmärrät, että sinne hakeutuu ja valitaan porukkaa tietystä muotista? Etenkin tänä vuonna porukka oli hyvin pitkälle tietyntyyppistä. Ei täällä päin (isohko kaupunki) tuolta näytä kuin pieni osa ihmisistä. Ja on se nyt jos koko usko tulevaisuuteen menee joidenkin ulkonäön vuoksi. Minä kun tässä olin huolissani äärioikeiston noususta, Trumpista ja Isiksestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot ko. sarjaa? Sehän on tarkoituksella tehty tuollaiseksi, että ihmiset eivät ole ihmisiä vaan moraalittomia olioita, joita katsoja saa sättiä ja arvostella - näin katsojalle tulee älykäs olo, mutta yleensä näitä sarjoja katsovat ovat itsekin älyllisesti aika alhaisella tasolla.
Nuoria, huonoista oloista tulleita ihmisiä, jotka muuten keikkuisivat lähiöbaarissa. Tällaisia ihmisiä on aina ollut, mene vaikka sinne baarin katsomaan. Ne pubiruusut ovat just näitä nuoruuden jessicoita, silloin ei vaan ollut kanavaa, että olisivat päässeet esittelemään avujaan.
Enemmän olisin huolissani sinun sivistys ja älykkyystasostasi kun tällaista sarjaa suostut katsomaan. Laitapa telkka kiinni ihan reippaasti ja otat venäläisen klassikon käteesi. Se mitä tunget tajuntaasi, vaikuttaa sinuun. Jos ottaisit sivistyneempiä harrastuksia, huomaisit yhtäkkiä että maailmalla onkin jonkinlainen tulevaisuus sittenkin!
Ihan sama vaikka on "tarkoituksella tehty tuollaiseksi". On varmasti paljon nuoria (naisia), jotka eivät ymmärrä, mitä tuotanto saa aikaan.
Minusta tuotanto on edesvastuuton - en ainakaan kehtaisi ikinä olla tällaisen schaissen tuottaja. Kakkossijan jakavatkin sitten Vain elämää -sarjan Espanjan tuotantokausi ja Batchelor-sarja. Olen katsonut sen verran, että pystyn sanomaan mielipiteeni. (työntää sormet kurkkuun).
Ei sitä kannata kattoo. Ihan kuraa koko sarja, pelkkää pettämistä *******.
Sarjaa ei ole tietenkään pakko katsoa, mutta nykymuodista olen samaa mieltä. Nuorilla tytöillä kamalat linnunsiivet paksuine pakkelikerroksineen silmäripsien paikalla, huulet paisutettu kolminkertaisiksi normaaleista ja aina sennäköiset kuin tule ja ota minut. (Ennen muuten naurettiin tummaihoisten naisten paksuille huulille.) Rinnat näkyvät kaula-aukosta kokonaan ja hameen helma juuri ja juuri peittää sen rategisen paikan, kumartuessa ei sitäkään. Korkeat korot, joilla kompuroidaan kuin puujaloilla. Näin pukeutuvat ovat kuin suoraan bordellista karanneita. Nuoret luonnostaan kauniit ihmiset muuttuvat suorastaan hirviön näköisiksi! Mistä ihmeestä tämä ihanne kumpuaa?
Minusta tietyissä piireissä on aina ollut muodikasta tuollainen tyyli. Ja kuten joku jo sanoi, niin tässä tuotannossahan nuo on haettu kaikki saman katon alle.
Minulle taas oli positiivinen yllätys eillisessä jaksossa, kuinka hyvin Sonja ja Pauliina pystyivät ruotimaan suhdettaan ja tapahtunutta, ja vaikuttivat pakkeleidensa alta todella sympaattisilta ihmisiltä. Omaan makuuni siis tuossa sarjassa on myös liikaa värjättyjä hiuksia, hiustenpidennyksiä, ripsenpidennyksiä ja tatuointeja. Mutta kukin tyylillään.
Muuten samaa mieltä, mutta mielestäni Pauliinan tyyli ei ollut lainkaan pahimmasta päästä.
Miksi tässä taas haukutaan vaan sarjan tyttöjä, vaikkei niiden poikien tyylitaju ole sen kummoisempi? Itse olen sitä mieltä, että jos joukko nuoria lähetetään tropiikkiin heilumaan puolialastomina ja niille juotetaan loputtoman paljon viinaa, niin lopputulemana saadaan moraalittoman näköistä ohjelmaa. Mutta kun se on niin kiva tuomita ja kauhistella...
Lopetan suomalaisen television aktiivisen seuraamisen jo 90-luvulla, kiitos vertaisverkkojen.
Tuollaista itsestään vähän liikaa luulevaa roskajoukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä taas haukutaan vaan sarjan tyttöjä, vaikkei niiden poikien tyylitaju ole sen kummoisempi? Itse olen sitä mieltä, että jos joukko nuoria lähetetään tropiikkiin heilumaan puolialastomina ja niille juotetaan loputtoman paljon viinaa, niin lopputulemana saadaan moraalittoman näköistä ohjelmaa. Mutta kun se on niin kiva tuomita ja kauhistella...
Miksi tehdä oletuksia mielikuvasta sarjan miehistä, jos tämän ketjun avaus käsittelee sarjan naisia?
Ei ne miehet nyt siellä ole sen enempää mitään vautsivau-osastoa, yhtälailla julkisuustyrkkyjä ja häntäheikkejä ja runsaita tatuointeja sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se viina mitään muuta. Pettäjät pettää, koska heillä ei ole moraalia. Moraalin omaavat eivät petä, vaikka olisivat kuinka kännissä. End of story.
No johan on yleistystä. Kyllä, 100% nykynuorista on juuri samanlaisia kuin Temptation Islandin töhöt. Nyt valoja päälle.
T. Itsekin 24-vuotias nainen
Onneks te kaikki olette paljon parempaa sakkia kultaisine noutajineen ja omakotitaloinenne:) Ai mistäkö kauneusihanteet kumpuaa? Oikeastiko ei ole yhtään medialukutaitoa? Kyllä mun telkkarissa näkyy mainostettavan jättiripsiä catwalk valojen loisteessa sekä tietokoneella näkyy victoria secretin mallien pulleat huulet. Mutta ei, kun täytyy päästä sättimään.
Heidän "karvareuhkansa" on ihan yhtä ookoo kun teidän "näpsäkkä polkkamallinne". Vaikka heillä olisi kolme tissiä ja litra meikkivoidetta, antakaa vaan olla.
Minulla on pidennykset, koska rakastan tukkaa, sekä käytän tekoripsiä koska ne kehystävät silmät kauniisti ja avaa vinot silmäni. Minulle on aina toitotettu miten "olenkin fiksu ajattelija" sekä "täysin erilainen miltä näytän". Kumpikohan meistä siis on se pinnallinen?
Te harrastatte joukolla nuorten tyttöjen ulkonäön halveeraamista ettekä edes häpeä kapeakatseisuuttanne. Aletaan elää maailmassa jossa jokainen saa olla sen näköinen kuin tahtoo, olipa kyse sitten kulmakarvoista tai kengänkoroista.
N22
Jaa. Minua taas huolestuttaa enemmän, minkälaista porukkaa meillä on eduskunnassa, kuin Temptation Islandissa.
Kyseistä ohjelmaa katsoessa minua huolestutti eniten Jonnen mielenterveys.
Vierailija kirjoitti:
Kyseistä ohjelmaa katsoessa minua huolestutti eniten Jonnen mielenterveys.
Minua huolestuttaa jokaisen tuonne hakeutuvan mielenterveys.
Pinnallisen elämän arkipäiväistyminen on länsimaailman rappio.
Tyhmyyden ylistys tuo rahaa rikkaille.
Jenkkien white trash kylttyyrin tuominen Suomeen on myös Suomen tuho ja sitä rikkaat juuri tahtovatkin että köyhät ja nuoret eivät huomaa mitä heidän selän takana puuhastellaan ja samalla verorahat vilahtavat vakuuskuoriin ja veroparatiiseihin ja tämän huomattuaan pintapellet ihmettelevät että "eiks mul oo duunii ku tarviin silareihin manii".
Tästä on kysymys.
Saitte minutkin katsomaan pari jakso ensimmäiseltä kaudelta. Toivottavasti en katso enempää. Pettääköhän noi kaikki?