Olen seurustellut 4 kk ja nyt mies sanoi, että "ei todellakaan mennyt jalat alta kun tavattiin"
Miksi tuollaista pitää sanoa? Lisäksi hän nimittää minua Bridget Jonesiksi. Loukkaannuin.
Kommentit (14)
4kk? Ja on noinkin herttaista :D
Hmm, alkuhuuman pitäisi kestää pari vuotta. Ei ole huumaa teillä ei.. mietippä mitä on jatkossa :D
No mitä se tuntee just nyt? Eikös se ole tärkeintä, eikä se mitä tapahtui kuukausia sitten?
Mun mies on hitaasti syttyvää sorttia. Roihu alkoi pienestä kipinästä, voimistui ja nyt palaa pitkään ja hartaasti. Mielummin näin kuin hetken leimahdus.
Älä ajattele vanhoja, keskittykää hetkeen.
Voi toki ihastua vasta ensitapaamisen jälkeen, mutta tuollaisesta kommentista tulee silti mieleen, että mies haluaa kertoa, ettei tunne edelleenkään mitään suuria tunteita.
Alistavan kuuloinen kaveri. Yrittääkö nolata sut porukassa, tai "vitsailla" piikittelevästi ulkonäöstäsi, tavoistasi yms? Sellainen oli nimittäin exäni, joka ihan hyvästä syystä on ex. Ei jaksanut sitä " 'minnalla' vähän pulla maistunu muutakin kuin juhlissa", "Ootko varma että toi annos riittää ;)?" "Ei oo tissis säästyny painovoimalta". Jos olin porukassa rentona ja aloin nauramaan, hän samantien matki nauruani ja alkoi itse räkättämään perään tälle hienolle imitoinnilleen. Vitsillä heitti myös sellaista, että täytyy jollain "pirteämmällä" muijalla käydä käydä kun oon niin laiska sängyssä. Lopulta en uskaltanut porukassa keskustella mistään, kertoa omia mielipiteitäni tai nauraa, koska aina tuli jotain kuittia tai imitointia.. Omatunto mureni...
Meillä kävi ihastuminen nopeasti, yhden baari-illan aikana. Nyt 1,5v myöhemmin edelleen ollaan onnellisia yhdessä. Välillä riidellään, mutta joka päivä muistetaan sanoa "rakastan sinua". Se on mielestäni tärkeää. Tehdä toiselle selväksi, että on tärkeä. Ja että arvostaa sitä, että toinen on lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Alistavan kuuloinen kaveri. Yrittääkö nolata sut porukassa, tai "vitsailla" piikittelevästi ulkonäöstäsi, tavoistasi yms? Sellainen oli nimittäin exäni, joka ihan hyvästä syystä on ex. Ei jaksanut sitä " 'minnalla' vähän pulla maistunu muutakin kuin juhlissa", "Ootko varma että toi annos riittää ;)?" "Ei oo tissis säästyny painovoimalta". Jos olin porukassa rentona ja aloin nauramaan, hän samantien matki nauruani ja alkoi itse räkättämään perään tälle hienolle imitoinnilleen. Vitsillä heitti myös sellaista, että täytyy jollain "pirteämmällä" muijalla käydä käydä kun oon niin laiska sängyssä. Lopulta en uskaltanut porukassa keskustella mistään, kertoa omia mielipiteitäni tai nauraa, koska aina tuli jotain kuittia tai imitointia.. Omatunto mureni...
Varmaan syystäki heitti tollasta. Yäk
Vaihtoon. Tuosta se alkaa itsetunnon murennusprojekti.
Mitä väliä? Kauemmin sellaiset hitaasti syttyneet suhteet yleensä kestää. Kun se jalat alta -tunne ei kuitenkaan kestä kauaa, niin parempi että on muitakin syitä miksi rakastuu ja haluaa olla yhdessä.
Harva niin kännissä on että jalat alta menisi.
Itse olen hitaasti syttyvä ja ihan syystä. Kerran törmännyt tapaukseen missä toinen oli ihan päätä pahkaa rakastunut tai niin antoi ymmärtää. Kuitenkin piikitteli ja oli tosi töykeä. Silti ihastuin tuohon pikkuhiljaa mutta kun hän muuttui töykeämmäksi. Kun sitten aloin jarruttamaan kunnolla hän muuttui enemmän töykeämmäksi. Että ei toi hitaasti lämpeneminen minusta aina huonoa ole. Kysy häneltä mitä hän tuntee sinua kohtaan tällä viikolla tai nykyään.
Hitaasti lämpeneminen on ok mutta asiasta puhuminen toiselle noin ei ole. Hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa. Tosin provo ja tämäkin on.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi ihastuminen nopeasti, yhden baari-illan aikana. Nyt 1,5v myöhemmin edelleen ollaan onnellisia yhdessä. Välillä riidellään, mutta joka päivä muistetaan sanoa "rakastan sinua". Se on mielestäni tärkeää. Tehdä toiselle selväksi, että on tärkeä. Ja että arvostaa sitä, että toinen on lähellä.
Meillä on ihan sama juttu, nyt jo kolme vuotta yhdessä :) en kyllä vielä ole huomannut sen "alkuhuuman" katoamista.. paitsi sen verran että pystyy jo olemaan täysin oma itsensä, ilman että jännittää :D
Ja itse asiaan: olikohan se buddha tai vastaava, jonka mukaan sen "tosirakkauden" kohdatessa ei pitäisi tuntea mitään muuta kuin rauhaa. :D Mutta onhan se ikävää, jos ääneen sanoo ettei aluksi mitään tuntenut.. mutta jotkut ihastuu/rakastuu hitaammin, ei siinä mitään pahaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaista pitää sanoa? Lisäksi hän nimittää minua Bridget Jonesiksi. Loukkaannuin.
Elämäsi täytyy olla todella helppoa.
Jos ei "mennyt jalat alta" niin kyse on varmaan hitaammin syttyneestä ihastuksesta.Tuon Bridget Jonesin voi tulkita monella tavalla.Sympaattinen hahmo,mutta myös ärsyttävä sähläri.