Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä enemmän seksiä ovulaation aikoihin? (parit, jotka ei yritä vauvaa)

Vierailija
25.05.2017 |

Kysymys on luonnollisesti suunnattu ihmisille, jotka eivät yritä saada raskautta alulle ja joilla ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä.

Oon nimittäin huomannut tällaisen, että jostain syystä mies on halukkaampi mun oviksen aikoihin kun muulloin. Kai tälle joku biologinen selitys on.

Miten muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta ihmeessä. Minä olen halukkaampi ja mies myös.

Joskus nuorempana ihmettelin, miksi välillä toimiston ukot heittivät tosi kaksimielistä juttua, vaikka muuten olivat ihan asiallisia. Ensin ajattelin, että se liittyi jotenkin perjantaihin, mutta sitten tajusin, että ovulaationi se heihinkin vaikutti.

Vierailija
2/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään seksiä ovulaation aikaan ikinä. Tekee aivan liian kipeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000994647.html

"Naisten ovulaatio ei ole sukulaisnisäkkäidemme paviaanien tapaan nähtävissä, mutta miehet tuntuvat kuitenkin aistivan ovuloivan naisen kaukaa. Miesten on todettu pitävän ovuloivan naisen tuoksun puoleensavetävämpänä ja käyttäytyvän normaalia omistushaluisemmin ovuloivaa kumppania kohtaan. Erään amerikkalaistutkimuksen mukaan jopa stripparien tipit tuplaantuvat ovulaation aikana."

Vierailija
4/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään seksiä ovulaation aikaan ikinä. Tekee aivan liian kipeää.

Hedelmällinen aika kestää viikon verran, aika pitkä aika ilman.

Vierailija
5/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Meillä on aila tasaisesti seksiä kierron aikana paitsi kuukautisten aikana ei ollenkaan koska se on minulle epämiellyttävää

Vierailija
6/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pillereillä seitsemän vuotta alusta asti, kun tavattiin miehen kans. Sitten yritettiin lasta kolme vuotta. Synnytyksen jälkeen en ole enää käyttänyt hormonaalista ehkäisyä. Noin reilu vuosi synnytyksestä alkoi taas tehdä mieli seksiä ja halut, jolloin teen aloitteen iskee lähinnä ovulaation ja kuukautisten aikoihin.

Se on ihan biologiaa, että nainen on halukkaampi ovulaation aikaan ja miehet haluaa häntä etenkin silloin. Naisesta erittyy ja välittyy silloin "kaikkea alkukantaista".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän