Vaikuttaako ihminen sinusta tyhmemmältä jos pukeutuu väreihin?
Kommentit (11)
No ei tosiaan. Kenties mielikuvituksellisemmalta, mutta kuten sanottu riippuu kokonaisuudesta.
Mulla on värikkäät vaatteet, enkä aina edes mieti, että sopiiko ne värit toisiinsa :D
Ei. Nämä massamustaan pukeutujat ovat minusta tyhmimpiä. Kesättalvet vedetän hautajaisvaatteissa. Siihen vielä lisätään vaalea punakka iho. Wow! Not.
No toivottavasti ei. Mä pukeudun usein värikkäisiin vaatteisiin. Joskus tulee kyllä kieltämättä mieleen, että meniköhän överiksi, kun kyllähän mä huomaan ettei monilla muilla ole tapana laittaa ihan niin värikkäitä asuja normiarjessa. En vain tykkää pukeutua aina vaan tylsään mustaan, ruskeaan ja valkoiseen. Ehkä olen joistakin tyylitön, mutta toivon mukaan en sentään tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Urheiluvaatteissa menee väritkin.
Nykyään on vaikea löytää muita värikkäitä vaatteita kuin urheiluvaatteet.
Minusta tyhmimmältä näyttävät ne tylsimykset, joilla on mustaa, harmaata ja valkoista. Ehkä siniset farkut ja ruskea laukku jos ollaan hurjia. Sitten vaatteet vielä ovat tosi tylsiä, ihan perusmalleja ja kuvio korkeintaan raitapaita.
Tulee todella persoonaton kuva ihmisestä, sellainen että tuo ei ajattele mitään ja pukeutuu perusvarmoihin massavaatteisiin, kun omaa persoonaa tai näkemystä ei ole.
Ei vaan rikkaammalta. Köyhällä ei ole varaa kuin musta valkoiseen.