Mistä päälaen kiristys voi johtua? Semmonen kiristävä tunne.
Niin? Voiko olla väsymystä, jumiutuneet niskat..?
Kommentit (16)
En tiedä. Mielenkiintoinen kysymys kyllä.
Mulla on puristava tunne kaulalla ja olen myös miettinyt mistä se johtuu. Ihan kuin jokin turpoaisi kaulan sisään ja tämäkin vain toispuoleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puristava tunne kaulalla ja olen myös miettinyt mistä se johtuu. Ihan kuin jokin turpoaisi kaulan sisään ja tämäkin vain toispuoleisesti.
Höh, inhottavan kuuloista. Musta tuntuu ku joku puristais päätä. Kai se on sit univelka/ niskajumit. Inhottavaa. -ap
Niskajumit ( jänniteet niskan alueella), venytteletkö kuinka hyvin? Vannehan tulee stressian aikana monelle pään alueelle..Hurraako ajatukset päässä?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tämä oli kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvä tulehdus, kilpirauhasessa siis. Mene lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Lihasjumit, kilpirauhanen, allergiat, pöly, home, refluksitauti..Kannatan lääkärillä käyntiä.
Onko se tunne sisä- vai ulkopuolella?
Lihasjumi esim. hartioiden alueella. Suosittelen käyntiä fysioterapeutilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni tämä oli kilpirauhasen vajaatoimintaan liittyvä tulehdus, kilpirauhasessa siis. Mene lääkäriin.
Sama täällä, tutkitaan kilpirauhasta tällä hetkellä. Nieleminen välillä hankalaa. Virustaudit, miksei bakteeritkin voi tehdä tuon.
Vierailija kirjoitti:
Lihasjumi esim. hartioiden alueella. Suosittelen käyntiä fysioterapeutilla.
Itsenäisesti venytteleminen hyvä konsti myös, netistä saa hyviä ohjeita kaulan alueen lihasten venyttelyyn. Tai sitten fyssarille, jos rahatilanne sallii.
Rentoudu ap ja tee se tietoisesti!
Täytyy koettaa rentoutua! Lihakset on toki myös jumissa niskahartiaseudulla. Ajatukset pyörii päässä ja aamuisin herään aikaisin saamatta enää unta. -ap
?